27 října 2021

5,4,3,2,1......

 


.... STARTUJEME! 

To že nám z louky pod fabrikou startují každou chvíli horkovzdušné balony jsem tady konstatovala už mnohokrát. O své touze takový let absolvovat taky. A tak jsem si nedávno zas tu touhu prohloubila, když jsem se dívala jak další balón pomalu a majestátně stoupá k obloze, aby chytnul ten pravý proud a fofrem začal mizet pryč ....


Podívejte se na jeden start se mnou ....









Na let měli úplně krásné podmínky, slunečno, jasno, velká viditelnost do dálky .... co víc si přát. Jen to aby se mi to taky někdy podařilo ....




36 komentářů:

  1. Vendy, fotky s balónem jsou moc povedené. Přeju Ti, ať se Ti to někdy splní. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je tam mám vždycky pod nosem, navíc jak stojí u silnice dodávka a kolem postávají lidé, je jasné že se poletí. Ono časově to vždycky vychází když jedu do práce. To mají asi nejstabilnější a nejvhodnější počasí. Moc bych si to přála....moc.

      Vymazat
  2. Rád letící balóny sleduji a skoro bych řekl, že se raději dívám zdola nahoru než opačně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v tomhle dobrodruh, jednou bych chtěla vidět zemi z ptačí perspektivy. A užít si to. Na což mi připadá balón jako velmi důstojná alternativa....

      Vymazat
  3. Hezky nafoceno Vendy. U nás jsem viděla šest balónů najednou v den oslavy 125. výročí otevření Augustovy věže. Pět z nich přistálo na místním malém letišti, ale poslední až na loukách u Frýdlantu. V týdnu jsme při jedné procházce viděla další a také nafotila. Měj krásné dny v pohodě a ve zdraví..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tolik najednou jsem jich viděla v Českém ráji a pak nad Pálavou ve vzduchu. Vlastně jo, jednou startovali čtyři balóny z fotbalového hřiště když jsme tam byli na pivu. U dcery startují přímo pod zahradou a jednou startovali dva najednou a málem se srazili.....

      Vymazat
  4. Vendy,kocham se ráda pohledem na letící balóny,ale letět fakt ne. Tobě přeji ať Ti to vyjde.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to krása jak se pomaličku a důstojně vznáší ve vzduchu.

      Vymazat
  5. Jééé, Vendy, a já myslela, že už jsi v něm Ty. Tak snad se to jednou podaří...
    Měj fajn prodloužený víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda bych, moc ráda. Ale nejlepší čas jsem prošvihla. Teď už to bude sakra drahý....

      Vymazat
  6. Krásně jsi balony nafotila.U nás létají často.Vidím je z jednoho okna.Občas jdou i k zemi,naposledy jsem myslela,že jeden přistane v sídlišti.Občas přemýšlím,zda bych to v balonu zvládla.Je to lákavé.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou balonáři z Litomyšle, startují buď pod fabrikou nebo dceři pod zahradou a létají hodně. Jednou jsem si říkala že nám sednou do zahrady, ale ještě se vykodrcali vejš a přistáli na kopci nad námi.

      Vymazat
  7. Skvělé fotky. Taky bych to chtěla vyzkoušet, ale zatím jsem nenašla odvahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odvaha by nechyběla, spíš jsem na to neměla. A když, tak jsem pořád dělala něco jiného, nebo platila za muže dluhy až zas na tohle nezbylo. Teď se budu snažit do jara něco našetřit a konečně si ten sen splnit.

      Vymazat
  8. Vendy, krásné fotky startu balónu. Dnes jsme jeden sledovali z okna jak si majestátně plul kolem nás. Nevím, jestli bych našla odvahu, ale Tobě přeji, aby se Ti sen splnil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to pořád fascinuje pohled na ně. A to jsem těch startů už viděla hodně....

      Vymazat
  9. Nádhera!!!
    Vendy, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a co teprve ten let! Ten museli mít úžasný za takové viditelnosti a počasí

      Vymazat
  10. Nás to čeká, manžel dostal let ke kulatinám. Jen ještě nevím, jestli se těším nebo bojím. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nějak jsem tajně doufala když o tom pořád mluvím, že se mi rodina na ten let složí právě k té letošní šedesátce. Ne. Mám rodinu bez fantazie. Vlastně jsem neměla ani oslavu, ani jediný dárek ani kytku. Díky tomu debilnímu kovidu...

      Vymazat
  11. Pěkné fotky - já bych se asi bála letět....
    Snacha vloni dostala ke kulatým narozeninám tento let, moc se těšila, ale pak říkala, že si to představovala lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi záleží kam se letí a hlavně na počasí. Taky jsem viděla jeden jak se kodrcal horko těžko protože nebyla dobrá termika. Když jsem odjížděla od Korada tak akorát šel nahoru, dorazila jsem domů, vlezla do bazénu, dost dlouho v něm byla a oni za tu dobu doletěli teprve nad náš barák. Podotýkám že bydlíme kousek od hospody U Synka. Tak špatně jim to šlo. Nebyli schopní se dostat vejš.

      Vymazat
  12. Letět bych nechtěla ale pohled na letící balon nebo na jeho start je skutečně zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Také jsem jako dítě chtěl býti vzduchoplavcem. Obzvlášť poté, co jsem přečetl "Pět neděl v balóně".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle verneovku jsem nikdy nečetla, ale znám jí z rozhlasové dramatizace poslouchané ixkrát. Mě to vždycky evokuje Lhotákovy obrázky a pak Zemanovy filmy podle Verna.

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Jo, jo.... je to paráda. Ticho, jen slyšíš vítr svištět a hučet hořáky. A pluješ si v nekonečnu

      Vymazat
  15. Na letící balóny se taky ráda dívám, ale jsem posera a dovnitř bych asi nevlezla. Asi určitě :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já strach z výšek nemám, ale možná že teď dělám hrdinu, ale jak by se to zhouplo, tak bych možná taky mohla blbnout....

      Vymazat
  16. Líbí se mi tvá touha letět balónem, líbí se mi tvé fotky z jeho startu a pak ten mrak na fotkách vzadu, takový osamělý a mohutný.Ať ti to jednou vyjde. Moje mamka si přála letět a jednou se jí to v H.K. podařilo, bráchové ji vzali na letecký den a svezla se vrtulníkem. Vyváděla pak jak kosmonaut. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrtulník bych taky brala, o tom zas furt básní dcera! Jo, ten mrak byl hodně zajímavej

      Vymazat
  17. Jak se asi citili první vzduchoplavci..

    OdpovědětVymazat
  18. Právě s touto společností jsem let absolvoval, ale až na třetí pokus, 2krát byl zrušen kvůli špatným letovým podmínkám. Zážitek to opravdu je, i když je to dost drahé, někdy ale mají při nevytížení balonu slevu na poslední chvíli, takto se přidal mladší syn a měl to za polovinu ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vloni měli cenu 3500 Kč, předloni o tisíc méně. Covid zamával cenami ve všem, a obávám se, že až se objednám já, už to zas bude o dost dražší....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....