19 září 2021

Z hudební poezie ....

 


.... zas do poezie přírody. A to do různého 
čmejří. Samozřejmě pampelišky jsem prostě fotit musela, přes to vlak nejede, ale smlsla jsem si i na jednom z plevelů který mi znepříjemňuje život na kompostu a jeho okolí. Furt ho trhám a furt tam roste. Takže jsem na něj vyrazila z těžším kalibrem. Herbicidem. Tak se uvidí jestli bude mít zas příští rok náladu otravovat ....

















18 komentářů:

  1. Vendy, moc hezké záběry. Taková jemňounká krása, jak z nitek... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto je tak ráda fotím. Právě pro tu jemnost.

      Vymazat
  2. Krásně zachycená čmejříčka.
    Vendy, měj prima týden. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné detaily.Tohle chmýří také ráda fotím.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ještě to není úplně ono, takže pořád fotím a pořád ...

      Vymazat
  4. Kdo by řekl, že taková nádhera je postrach zahradníků...
    Vendy, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelné ochmýřené fotografie. Takové něžné.

    OdpovědětVymazat
  6. Chmýří, jemné, krásné, parádně nafocené

    OdpovědětVymazat
  7. Myslím si, milá Vendy, že je lepší na ně jít s fotoaparátem, než s herbicidem? Je to ohleduplnější k životnímu prostředí a nás tady, na blogu, potěšíš spolehlivě ... hihi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani náhodou, za chvíli bych měla pozemek zarostlý jen těmahle divnejma sajrajtama.

      Vymazat
  8. Pampelišky se mně líbí, žluté i odkvetlé, jen to nesmí být na zahrádce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jich pár na focení vždycky někde kde nepřekáží schovám. ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....