30 dubna 2021

Žlutá, modrá, fialová .....

 

.... a tlumená červená. Dnešní barvy posbírané při posledním
focení na zahradě. Pomalu se přidávají tulipány s jasnou červení a výraznou žlutí občas proložené bílou a narcisy, většinou bílé, nebo které svou barvu během kvetení tak trochu mění. Ostatně to bylo deklarováno i na balíčku s cibulemi. Tak to jsou momentálně barvy které se dají u mě na zahradě najít. Už se těším až se přidají okrasné česneky o které jsem měla největší strach když jsem měla třikrát záhon pod vodou. Jak vidno, cibuloviny vydrží hodně, takže si pro příště už starosti dělat nemusím. Letos se česneky vytáhnou, pokvetou všechny, i ty které vloni nekvetly. Tedy až na jeden. Na ten krásně sytě modrý, ten zřejmě jako jediný se s tou záplavou nesrovnal, a rostou mi tam jen tenounké rostlinky ze semínek. Aspoň že tak, i když do květuschopných rostlin dorostou za déle .... 












24 komentářů:

  1. Moc krásné fotografie, které mě opravdu potěšily. Jsi šikovná fotografka.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotografie a krásné barvy.
    Barvy jsem si dnes užívala cestou do města a tak jsem musela jít ven i odpoledne. Jarní den jako malovaný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě dneska to šlo, ale teď už je zataženo a zítra už bude zřejmě hnusno....

      Vymazat
  3. Vendy,nádherné fotograie.Já dnes sázela kytky do květníků na balkon a něco nafotila s mezikroužky.Ale vůbec se mi nedařilo zaostřit.Já nějak hůře vidím.Jsem zvědavá,zda aspoň něco vyberu.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám problém z ostřením, a ten odpad taky, zvlášť s mezikroužky je velký....

      Vymazat
  4. Vendy, krásně ti to kvete. Krásné fotografie. Měj klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začíná se to pěkně vybarvovat a kvést, to ano.

      Vymazat
  5. Ty umíš potěšit!
    Vendy, přeji příjemnou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Velmi se líbí ta první.
    Ať žije jaro.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera! 😊 Už aby to jaro doputovalo i k nám!

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, já jsem v minulém životě prokazatelně byla buď včela nebo koza, jak mě se líbí zeleň a barvy květin. Proto se nediv, když se mi tvé foto tolik líbí!
    Jiřina z N.
    Jakož i celá Járy výzva a výsledky u blogerek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím co jsem byla já... protože mě se taky kytky líbí ;-)

      Vymazat
  9. Vendy to jsou teda obrázky. Krásné, jemné, přímo terapeutické. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako o terapeutických obrázcích jsem tedy o svých fotkách nějak neuvažovala ;-)...ale děkuji za pochvalu!

      Vymazat
  10. Nádhera, Vendy. Bráno kouzelným sklíčke? Tulipány co jsi mi tenkrát poslala, se nakonec chytly a nejen rostou, ale i kvetou. Asi ten první rok nebo dva roky potřebovaly na samotný růst. Jsou to fešáci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to vezmi jed, žen jak rozkvetou kytky, beru starosklíčko a hurá na to! Jo, ony potřebují dorůst do květuschopné velikosti a pak už valej. Teď se ti budou vesele množit, ale chtělo by to je občas ( po 2-3 letech) vykopat, vybrat velké a větší cibulky, ty malé vyházet a zas zasázet. A pak budeš mít pořád pěkné velké a kvetoucí cibule. Já budu vytahovat letos, mám to v těch výsadbových koších, takže vždycky vytáhnu celý koš a nic se mi nepodaří přepůlit jako když to vyrejvám ze země jednotlivě.

      Vymazat
  11. Česneky asi nebudou ty, co se jedí?
    Ještě nedávno jsi měla fotky se sněhem a jak se to naráz obrátilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě ne, ale když jsem je sázela, nebo když rozemneš list tak mají stejnou charakteristickou "vůni" jako česnekv kuchyni. No co se týče sněhu, není nic nenormálního že tady u nás napadne klidně i koncem května. Dneska jednu chvíli pršelo a v tom byly flákance sněhu.

      Vymazat
  12. Kéž už by se počasí umoudřilo, hlavně ten studený vítr polevil, abych v sobě nasla6 chut6 vydat se na zahradu. Tvoje fotky mě tam lákají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska to zas byl blbinec to počasí. Slejvák, pak slejvák se sněhem, pak sluníčko. Pořád si to jede po tý dubnový lince...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....