26 dubna 2021

Tak tyhle jsou ....

 


... ještě teplé. Vyfocené zhruba před hodinou.
Nedají mi spát, ty bílé něžné krasavice a sekundují jim v tom i žluté hlavičky prvosenek a orsejí. Ale ty příště. Dnes jen ty bílé ....

V čem tkví kouzlo starosklíček? V tom jaký je rozdíl mezi focením minimální clonou a přicloněním v atmosféře fotky. 
První přicloněno ....


.... a na plnou díru






Tak už víte proč s nimi fotím květy? 😉

18 komentářů:

  1. Vendy, parádní fotky. Krásné a něžné sasanky. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sasanky jsou parádní od těhle hajních až po ty nádherné velkokvěté v úžasných barvách.

      Vymazat
  2. Krásné jarní nadělení! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, kouzelné fotografie. Zase jsi čarovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou překrásné! U nás kvetou v městském lese, ale kolem je takový binec, že mě ani nenapadlo zakleknout a fotit...
    Vendy, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak já se na zahradě můžu válet po několik místech kde mi kvetou...

      Vymazat
  5. Jo, vím, abys nám ukázala tu nádheru, která by jinak splynula s okolím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jich na zahradě hojně, takže si mám kde vybírat....

      Vymazat
  6. Překrásné fotografie. Líbí se mi moc. Krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za pochvalu. Článek do 3x3 jsem nakonec stihla, doufám že správně ;-)

      Vymazat
  7. Překrásné. Něžné krásky, vypadají tak křehce a jaké chladno snesou.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No překvapilo mne, že když mrzne tak to zvládají jen se sklopenou hlavičkou. Aby je to spálilo do hněda musí být ten mráz docela silný.

      Vymazat
  8. Já těm fotografickým kouzlům nerozumím, jen se kochám krásou, a ta je nesmírná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou tak trochu základní a elementární pravidla focení. Clona, čas.... a sám můžeš posoudit jak velký rozdíl v tom je.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....