04 dubna 2021

I bez barev to jde ....

 

.... nebo spíš musí, neb nemám nafoceno nic 
barevného jelikož sasanky dneska stávkují, a krokusům ty teplé dny moc na kráse nepřidaly. Takže jsem musela hrábnout do složky archivní, kam jsem si dávala fotky, které mi přišly jako dobrý nápad převézt do čb. A nebyly ani k vidění na galerii ....

 







28 komentářů:

  1. Černobílé fotografie mají kouzlo. Nejvíc se mi líbí ta líbí třetí z hora.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty působí opravdu zvláštně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, působí. Proto mi taky padly do oka....

      Vymazat
  3. Mám moc ráda černobílé fotky a tyhle jsou skutečně krásné!
    Vendy, měj hezké sváteční odpoledne. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Odpoledne je pečící ale hlavně trimovací, musím oškubat Myšpulína dokud ještě můžu. Teď mě díky práškům ta ruka nebolí, ale zas mne zlobí rameno, ale to se dá...

      Vymazat
  4. Ty boty jsou boží. Vidím v ní domeček pro skřítka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nevím, evidentně byly nějakýho bezďáka co se kousek od toho místa slejzaj a chlastaj lahváče....takže chudák skřítek by asi pošel smrady.

      Vymazat
    2. Skřítek Plísňáček je na to zvyklý...

      Vymazat
  5. Úžasné fotografie.Černobílé mám moc ráda.
    Hezký sváteční večer

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, černobílé fotografie jsou krásné a připadají mi takové tajemné. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Wendy, bez barev mám fotografii ráda. Tvoje fotografie by mohly být vystaveny jako obrazy jsou krásné.
    Měj hezké velikonoční pondělí.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako obrazy ne, ale šest fotek mi visí ve městě ve výloze v rámci akce Výstava Za sklem. Původně jsem prosila ještě jednu majitelku výlohy kam jsem chtěla dát právě nějaké čb, ale neozvala se a jiná odmítla.

      Vymazat
  8. Vendy, mám moc ráda černobílé fotografie. Krásná fotka s botama! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala Chudobce, prostě zuté boty uprostřed cesty, nikde nikdo, to se nedá nevyfotit...

      Vymazat
  9. Černobílé fotky mají své kouzlo, hned dostávají umělecký nádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některým prostě jde barva, některým jen čb a některým oboje. Já prostě mám občas chuť jen na tu čb.

      Vymazat
  10. Dostaly mě ty boty. Je to taková smutná fotka. Moc se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak jako když máš takhle uprostřed cesty zuté boty a nikde nikdo široko daleko, tak to prostě přitáhne okamžitě pozornost a říká si to o vyfocení...

      Vymazat
  11. Podle mě taková úprava fotkám rozhodně sluší a kolikrát tak více vyniknou, než v barevném provedení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že některé fotky které fotím, dělám už s tím záměrem že půjdou do čb.

      Vymazat
  12. Ty škrpály jsou boží. Jaro já raději fotím barevné, protože barev je po zimě třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tuhle fotku měla na blogu i barevnou. Takže mne napadlo udělat jí i bez barev.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....