09 dubna 2021

Abstrakce vodokapající ....

 




17 komentářů:

  1. Vidím v tom vykulené oči a otevřené ústa. Asi údivem nad tou krásou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti děkuju! Ono je to opravdu něco co je takové hodně nejasné, původně odsouzené k záhubě, ale líbila se mi na tom ta barevnost. A přitom to byly jen obyčejné vyplavené kamínky z písku pod kapajícím skimmerem bazénu. Takže žádné barvy, ale tím velkým přiblížením kde se vzaly tu se vzaly.

      Vymazat
  2. Tahle fotografie v kombinaci s mou představivostí, nabízí spousty možností. 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vlastně z nouze ctnost. Ale líbila se mi její barevnost.

      Vymazat
  3. Tak to je opravdu hodně zajímavá fotografie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No řekněme hodně zvláštní, s nejasným motivem! Ale z hezkou barevností.... ;-)

      Vymazat
  4. Krásné, nepoznala bych, co si fotila...
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voda, písek, kamínky a strčený objektiv s mezikroužkem až skoro do té vody :D.....den před tím tam byl ledový stalaktit který už taky na blogu byl.

      Vymazat
  5. Zajímavá fotka, připomnělas mi kamaráda, který mi nedovolil vyhazovat rozmazané fotky a říkával: budeme to vydávat za umění. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele, on nebyl zas tak daleko od pravdy! když vidím dneska některé galerie a fotky v nich, tak si říkám, že já bych se s tímhle ani nezabývala a šlo to rovnou smazat a ne to ještě vystavovat....ale zřejmě jsem málo poučená v tom co je umění....proto i tahle fotka původně už málem letící do koše nakonec zůstala. Líbí se mi na ní ta barevnost. I když ano, alespoň trochu ostřejší být v některých partiích mohla.

      Vymazat
  6. Tak to bych marně hádala,ale představivost pracuje.
    Takové fotky mě baví.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to kapající voda ze skimmeru bazénu na drobné kamínky které to vyplavilo z písku. Starosklíčkem s mezikroužkem a strčením čumáku skoro až k tomu písku....

      Vymazat
  7. Vendy, zajímavá fotka. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš co může vzniknout z focení kapající vody na kamínky mezikroužkem a strčením objektivu až k té vodě....

      Vymazat
  8. Takový záběr by pěkně vynikl na tapisérii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jako moderní tapisérie i jo. mě se na tom líbila ta barevnost.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....