19 dubna 2021

Abstrakce větvičkověkroužková ....

 




18 komentářů:

  1. Dá se v tom vidět mnohé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já v tom hlavně vidím nepovedenou fotku. :D Blbě zaostřenou....

      Vymazat
  2. Zajímavé foto. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepodařené. To hlavně .... ale ty kroužky mi prostě nedají spát ;-)

      Vymazat
  3. Hezké, třpytivé, zasněné...
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že už vláda kromě škol povolila i kroužky :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pche. Tyhle kroužky jsem si povolila sama a kašlala na vládní nařízení! :D

      Vymazat
  5. Vendy dnešní foto na mě působí tak svátečně, vánočně. No ono taky není divu, když se člověk podívá z okna...Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to bylo focené v zimě když byl na jehličnanech sněhový poprašek

      Vymazat
  6. Pěkná fotka :-) Člověk si pod tím může představit mnohé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od toho právě abstrakce je. No anebo je to spíš okecávání naprosto špatné fotky ;-)

      Vymazat
  7. Větvička se v kroužcích skoro ztratila, jak perličky (na dně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je spíš tušit než vidět a hlavně je celá z kroužků ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....