26 ledna 2021

Veselý štěkající psík ....

 




15 komentářů:

  1. Tady obrazotvornost pracuje na plné obrátky. 🤣😂
    Ráda se dívám do mraků, kde také vidím spousty zajímavých věcí. 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem říkala, platany mne naučil okukovat Čerf. Mají totiž velmi zajímavou kůru. Tohle je platan v Litomyšli, ještě mládě, takže ty všelijaké obrazce jsou ještě hodně velké a tím pádem dobře viditelné. Až bude dospělý, tak je tam budu muset hledat ve výřezech.

      Vymazat
  2. Mne na tom baví to barevné tónování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je naprosto přírodní. Platan má velmi zajímavou kůru nejen tvary ale i (ne)barevností

      Vymazat
  3. Podle černobílých skvrn bych tipoval afgánského chrta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale .... černobílé skvrny má dalmatin! Afgán je vždy jen jednobarevný. ;-) btohle je spíš Jack Russell :D

      Vymazat
  4. ...roztomilý hafan!
    Vendy, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, moc pěkné. I já si všímám takových maličkostí, ale ty jsi pohotová a fotíš. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platany jsou na tohle skvělé. jejich kůra je hodně inspirativní. Ale přiznávám, že tohle mne naučil Čerf. Všímat si toho co ta kůra může vytvářet za obrazce.

      Vymazat
  6. Někdo projde, někdo projde a vidí !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když tě někdo naučí vidět, tak pak už neprojdeš aniž bys neviděla ;-)

      Vymazat
  7. Jo, je tam stojí na zadních.:D Člověče, já myslela, že je to zeď. Až ve tvém komentáři jsem se dověděla, že je to kůra platanu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak ... platan má nadmíru inspirativní kůru.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....