01 prosince 2020

Předposlední sluníčková ....

 


23 komentářů:

  1. Optimistické & povznášející.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pohled na ten boží svět! na Zajíce, promiň, na Králíky.
    Byla jsi na pěkném místě ve vhodný čas a zaznamenala ho pro nás všechny. Díky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím se opakovat, ale je to krásné místo s nádherným okolím.

      Vymazat
  3. Anonymní1/12/20 20:41

    Když napíšu, že je to nádherný pohled na ten boží svět, tak to je opravdu málo. A jak tak nato koukám Jiřinka mne předběhla. Hodnocení: ************* Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohledy z hor jsou opravdu povznášející i pro takového přízemního člověka jak jsem já...

      Vymazat
  4. Vybrali jste si snad nejkrásnější den letošního podzimu! Hned jak se to bude jen trochu hodit, chci na Hedeč znovu...
    Vendy, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě, a nadlouho jsme si vybrali krásné počasí, teď je to pořád už jen o šedivu...

      Vymazat
  5. Krásný slunečný den, krásný pohled, jak psala děvčata přede mnou, na ten boží svět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano byl to takový malý zázrak. Mnoho dní před tím zataženo a stále zataženo po něm. navíc jsem kápla i na krásný cíl.

      Vymazat
  6. Tak takový den už dlouho nepamatuji.Slunce není a není ani sníh.Aspoň,že je na kopcích okolo,máme kam zajet.
    Tvá fotografie je takové symbolické zakončení podzimu.Je nádherná.
    Měj hezký předvánoční čas

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se jen ochladilo, ale počasí zůstává stejně hnusný a zatažený. Občas to vypadá, jako teď, že by mohlo i vylézt sluníčko, ale to je vždycky tak na pět minut a zase šlus.

      Vymazat
  7. Krásná fotka.Hezky se mi na ni v dnešnímu zasmušilém dni dívá.
    Měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezký snímek a pěkná symbolika - kaple a dlouhá cesta, kam nás asi osud dovede?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to náhodou vím.... na náměstí do Králík ;-)

      Vymazat
  9. Pěknější snímek komponovala. Ty slunečné fotky fakt jsou moc pěkné a povzbuzující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát lituju, že jsem ještě nešla až na hranu toho kopce, a nevyfotila tu alej celou až dolů. Tak snad někdy příště....

      Vymazat
  10. Kdo tam sídlil? Vybral si nádherný výhled do krajiny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden kněz a nějaké sestřičky. Je to poutní klášter Hedeč nad Králíky.

      Vymazat
  11. Jde z ní pozitivní energie

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....