20 listopadu 2020

Nad vodou ....

 




14 komentářů:

  1. Ano, zlato a třpyt kapiček vody. Paráda. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen je mi smutno z těch napadených listů. Kdeže jsou ty krásné, barevné a bezchybné javorové listy které jsme si lisovali nebo z nich dělali dračí ocasy... Dnes je to všechno napadené klíněnkou, jsou na nich nevzhledné černé skvrny nebo takovéhle tečky....

      Vymazat
  2. Občas si přijdu jako ten seschlý lupen potácející se nad vodou.
    Tak zatím nad, horší bude až pod ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak nějak to mám i já. Byť vodu miluju, bojím se teď do ní spadnou, protože bych se mohla v šoku utopit.

      Vymazat
  3. Javorový list už se těší, až popluje po vodě.
    Parádní fotka 👍👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli se těšil, spíš mi připadal, že se drží zuby nehty :-D

      Vymazat
  4. ...nakonec určitě i on spadl a kdo ví, kam až doplul...
    Vendy, měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, co tady provádějí z řekou moc daleko asi ne.... ovšem pokud by se dostal přes Rybník, tak mohl plout dál do Třebové, a možná přes Ústí do Orlice.

      Vymazat
  5. Zlato na stříbře. Pěkné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....