17 listopadu 2020

I když byl ....

 


.... dnes ten sváteční den, přece jen trochu 

jsem si zapracovala. Tedy jen lehce, ale využila jsem toho, že bylo teplo a chvílemi svítilo i sluníčko. Nejvíc jsem se věnovala zahradě, potřebovala jsem před ohlášenými mrazy zasadit chryzantémy které jsem si vyprosila od sousedky, a nainstalovat světýlka na vánoce abych to nemusela dělat za mrazů nebo třeba sněhu 😁 ... a umyla okna na terasu, to je věc ke které se musím vždycky hodně přemlouvat. Ale to dnešní počasí mne k tomu přímo nakoplo. A navíc se mi venku krásně dýchalo, chvíli jsem měla pokoj od kýchání a smrkání. No, a když bylo hotovo, vzala jsem foťák a šla se podívat jestli by třeba něco nebylo na zahradě k focení ....











Jedna kočička, která se trochu předběhla




30 komentářů:

  1. Úžasné fotky. Prostě umíte. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Ty kapky vody na listech i na růži jsou TOP. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné korálkové fotky
    Měj fajn dny

    OdpovědětVymazat
  4. Včera bylo příjemně, kdy to tak zůstalo, vůbec bych se nezlobila.
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bylo by to fajn, ale zase už tak zblblá příroda by zblbla ještě víc.

      Vymazat
  5. Tak u nás tedy nebylo moc příjemně. Nebe do šeda, slunce nikde.
    Fotky jak z pohádkové říše.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky nějak super slunečno nebylo, jen občas a jen na chvíli. Ale bylo teplo, a to bylo fajn. Díky za pochvalu

      Vymazat
  6. Vendy, to jsou krásné fotky ze zahrádky.
    Také mi už vykukuje pár kočiček. :o)
    Měj hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už zas lezou krokusy, narcisy, naštěstí neshnilé irisky a i některé okrasné česneky. Je to zas nějaké poblázněné....

      Vymazat
  7. Kočička v předstihu se mi líbí velice.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si říkám, že sice už aby bylo jaro, ale tohle je přeci jen moc brzo.

      Vymazat
  8. Jsi včelička pilná. Fotky si pořídila krásné. Ty kapičky na listech jsou jako zvětšovací sklíčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy ano....do pilné včeličky mám daleko. je potřeba pohrabat zas listí, pohrabat to rozsekané na místech kde ho je velká vrstva, oříznout a zmladit ty ohromné keře kůže galské a vystříhat odkvetlé z té bílé co máš ode mne. A nějak se mi zas do toho nechce. Už je zas zatažené...

      Vymazat
  9. Vendy, ty fotky jsou umělecká díla. 👍👍 Prostě umíš.

    OdpovědětVymazat
  10. No, taky jsem se včera trochu snažila, ale na tebe nemám...
    Fotky jsou úchvatné!
    Vendy, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Já myslela, že si kurýruješ rýmu a ty myješ okna.;-) Ovšem obdivuji nádherné fotky, růžička s kapičkami je nej....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělat se to musí, rýma nerýma, :-D ale bylo teplo a naopak mě se krásně venku dejchalo, takže mi bylo fajn a dělalo se to docela i dobře. Normálně mytí oken není moje oblíbená disciplína, ale po těch dnech hnusná a zimy, když aspoň chvilkama vylezlo sluníčko mě to iu docela bavilo. Navíc vím, že zůstanou chvíli čistá, což se nedá říct o oknech k silnici, obzvlášť když tu jezdí pořád těžká zablácená technika a náklaďáky, a na silnici se střídá bláto s prachem. To umyješ okna a za dva dny zas skrz ně skoro nevidíš.

      Vymazat
  12. Vendy, nádhera, kochám se fotkami. Měj pohodový den bez rýmy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už to odeznívá, naštěstí, protože dusit se a kejchat s rouškou to by nebylo zrovna to pravé ořechové ;-)

      Vymazat
  13. Moc krásné fotečky. Hezky si hraješ s focením. Obdiv!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ale ono to také není jen to focení, ale následné poopravení když se tam ukáží chybky, nebo je to světlejší či tmavší než je moje představa. To je snad ještě větší hraní než to focení...

      Vymazat
  14. Nádherné barvy a ty průzračné kapky vody jsou jak z mikroskopu. Výstavní fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotit kapky mne baví, zvlášť na těch růžích a pak tújích. Kapková expozice také bude časem vystavená na té mé výstavní stránce. Takže to budou výstavní fotky ;-)

      Vymazat
  15. Poslouchám BeeGees (z Horečky sobotní noci, i když je pátek), a kochám se těmi krásnými fotkami.
    Mám to jako capuccino - dva v jednom. Paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když něco poslouchám teď v poslední době já, jsou to Pink Floyd ;-). Nicméně, dneska mám náladu na Santanu, takže jdu hrabat na YT nějaké koncerty.

      Vymazat
  16. mám ráda tvoje fotky, vždycky mě potěší

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....