15 října 2020

Zeleně v zeleni ....

 




20 komentářů:

  1. Vendy, to je úžasná fotka. 👍👍👍

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. No už jsem musela skoro po měsíci zas vzít foťák a něco zkusit nafotit. A kapky se docela hodily...

      Vymazat
  3. Překrásná fotka, Vendy!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Netuším, zda je dokonalá, ale je pozitivní, má v sobě naději.
    Asi proto, že já ráda zelenou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky nevím, jak je to s tou dokonalostí, nicméně asi budeš mít radost, že jsem si nový telefon vybrala v barvě Tropical Green. No za tím názvem se schovává tyrkysová, ale víc do zelena. ostatně jsem na něj hodně zvědavá, protože má zatím nejlepší makroobjektiv na telefonech. I když já nejsem velkým příznivcem focení telefonem, jsem prostě foťákový dinosaurus, nicméně občas se ten telefon hodí, takže jsem si vybírala už s lepšími foťáky.

      Vymazat
  5. Opět fotka do soutěže. A získává....1.místo!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ó, tak to mne těší! A děkuju.

    OdpovědětVymazat
  7. Komu se nelení, ten i zelenou má na fotkách :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mne fascinuje na focení s malou hloubkou ostrosti, že to dokonale vymaže pozadí. Místo zelené trávy to vypadá jak zelená zeď nebo papír.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....