30 září 2020

Taky bylo šeredně ...

 




20 komentářů:

  1. Vendy, přiznám se, že i ty šeredné a deštivé dny mám ráda. Můžu klidně šít bez výčitek, že nepracuji na zahradě. A když vykoukne sluníčko, ráda zase frčím na zahradu. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si výčitky nedělám. Ale štve mě to i tak...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. V tomhle případě by asi bylo přesnější Ptáci NA trní ;-) ... v trní jsou, když přilítne poštolka a oni se před ní do toho keře schovají. To pak jsou opravdu ptáci v trní a poštolka v řiti.

      Vymazat
  3. To je připomínka, co nás brzy čeká. Teď dozrávají šípky, ale za měsíc... Fotka je kouzelná. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je z konce loňské zimy ... ale máš pravdu, zase to přijde...

      Vymazat
  4. Napadlo mě totéž, co TlusŤocha - tedy Ptáci v trní. 😊
    Parádní fotka 👍

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je hodně působivá fotka. Ideální k nějaké hororové povídce. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naše soukromé vrabčí hejno. Nocujou nám v břečťanu, zabrali sejkorám vyklofaná hnízda ve zdi domu, hnízdí pod izolací střechy a všude kaděj... :-D

      Vymazat
  6. Dneska už to docela šlo, takže návštěvníci výstavy na fotky viděli. V pondělí jsem jim na ně musel svítit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to pondělí bylo echt hnusný, tma už od pěti hodin a popravdě dopoledne taky nic moc...

      Vymazat
  7. Ptáky v trní prostě vidí skoro každý :o)
    Vendy, přeji pokud možno hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ptáky v trní asi snad i každý četl! Jinak by to nikoho nenapadlo.... ;-)

      Vymazat
  8. Ano,ano taky bylo u nás nebe šedivé, ale Tvoje fotka nemá chybu. Líbí se mi moc !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vypadá, že to snad nepřestane. Včera kolem půl páté vylezlo sluníčko, to byla taková úleva, akorát že dnes je od rána je už zas šedivo a vlhko...

      Vymazat
  9. To mají nějakou schůzi a radí se, co dál :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle tam schůzujou každý den celý rok...

      Vymazat
  10. taky mě první napadla asociace s Ptáky v trní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vidět, že knihu nebo seriál vidělo hodně, hodně lidí. Za mě musím říct, že já miluju oboje...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....