12 září 2020

Jen jednou ...

 


.... se mi podařilo nafotit hru 

paprsků slunce a kouře z ohně. Bylo to před mnoha lety u kamaráda na chatě. Tenkrát také pálil nějaké větvě a připravoval oheň na opékání buřtů a také tenkrát svítilo sluníčko z toho správného úhlu. Jak už jsem vážně tak prdlá, mám pořád při ruce foťák a neodolala jsem těm hrátkám. Některé fotky vypadají, jako kdyby za chatou vzlétalo UFO ....













26 komentářů:

  1. Vendy, tak to jsou opravdu parádní fotky. Hlavně ta poslední. Krásně jsi zachytila sluneční paprsky. Nebo že by to bylo opravdu UFO?;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď v klidu, jsou to opravdu jen sluneční paprsky a dým .... ;-)

      Vymazat
  2. paráda! tyhle momentky mám rád. ať už v přírodě s mlhou, nebo tak trochu uměle s kouřem.
    p.s. psík mi leží na stole a čeká, až dodělám hlavní věci na zahradě. už to dlouho trvat nebude.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S mlhou nemám vůbec štěstí na takové fotky i když se snažím. S tím kouřem se zadaří spíš.
      Tedy ty mne napínáš! ;-)

      Vymazat
  3. Hned ta první mne dostala a nepustila !

    OdpovědětVymazat
  4. Třeba je to UFO, a ty to vidíš po svém.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jo, kdo ví. Já se za chatu raději podívat nešla ;-) :-D

      Vymazat
  5. UFO je rádo, že se to zase povedlo ututlat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? No já nevím... je to na blogu, takže se to asi moc ututlat nedá ;-)

      Vymazat
  6. Vendy, opět výstavní fotky. Kochám se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na výstavní by to chtělo mnohem hezčí prostředí. Chata není zrovna nic moc kulisa. jo, kdyby to byl zámek nebo hrad, tak možná, ale nejlepší to je v lese.

      Vymazat
  7. Moc krásné fotografie. Úžasná hra světel s kouřem Mám ráda takové zajímavé a netradiční snímky. Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych potřebovala tohle najít za mlhy, když začíná prorážet sluníčko mezi stromy. Zatím se nezadařilo....

      Vymazat
  8. Velká nádhera, Vendy!
    Děkuji a přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, zase jednou se podařilo, ale tím jak se měnila intenzita dýmu, směr jeho pohybu to bylo docela nevyzpytatelné focení

      Vymazat
  9. No to je nádhera. Kouzelně zachycený daný okamžik!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nejvíc líbí ta první. Nic proti chatě, ale ta první je prostě nejkrášnější.

    OdpovědětVymazat
  11. S tím ufem máš pravdu .-) Hezké fotografie. A také se mě nejvíc dotýká ta první .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, chatu nepřestěhuju ani nevymažu, takže holt tam tak trochu překáží ;-)

      Vymazat
  12. To je skoro jako že scifi o vrhá I paprsků..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to takové, proto jsem to taky fotila ;-)

      Vymazat
  13. Tyto fotky mně hodně připomínají Čerfovy, když fotí koruny stromů u rodičů. Pěkné efekty a k tomu tajemné UFO :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát že on k tomu používá určitou techniku focení, kdežto mě to vyšlo při normálním focení. Jen stačilo trochu kouře a sluníčko na správné straně....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....