25 září 2020

Dneska hrábnu ještě hlouběji ...

 




16 komentářů:

  1. Hezká zimní vzpomínka. U nás má podle předpovědi zítra sněžit, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  2. A mne to nepřekvapilo, připravuješ nás. Jen jsem ještě dnes ráno v sandálích, u nás bylo ve 4 krásných 16 stupňů.
    Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Tady bylo taky než začalo pršet krásně teplo, až mne to překvapilo, ale pak to sjelo dost rychle dolů a prší a prší....no uvidím jaký ten víkend bude. Budu sedět a čučet a přemýšlet co ještě přesadit do novýho záhonu a kde vzít na osázení. Plán mám co tam dát, akorát ....

    OdpovědětVymazat
  4. Nestraš! Dneska to k tomu sajrajtu nemělo daleko! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? Tak tady naštěstí tedy ne... ale kdoví co bude zítra ;-)

      Vymazat
  5. Na první pohled mi ten sníh připomněl něco pleteneho...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná fotka. Hlásí, že někde bude sněžit, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No něco jsem tady v odpovědích četla, že se snad chystá někde i sněžit. Pro jistotu vystrčím nos ven zas až po víkendu, to by se snad mělo zas počasí lepší.

      Vymazat
  7. Jo, blíží se to, tak uvidíme, kdy napadne poprvé. Hlavně u nás, v nížině. :o) Snad se do Vánoc dočkáme.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať si tam zůstane co nejdéle, nechybí mi...

      Vymazat
  8. No, páni! Pořád jsem ještě v lehce letním módu a ty na nás se sněhem...
    Vendy, přeji hezkou sobotu a bez sněhu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, no příprava je nejdůležitější! ;-)

      Vymazat
  9. Za chvíli takové fotky budou aktuální :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....