01 září 2020

Dlouho jsem ....

 


.... dneska váhala nad výběrem toho, co

zveřejním za fotky. Zážitky s těch procházek, výletů a pobytu na chatě pořád ještě doznívají, je toho stále ve mě hodně a těmito návraty si to teprve nějak v sobě uspořádávám. Protože mám takovou mánii jít v psaní a fotkách po časové linii, málokdy se z ní odchyluji a přeskakuji dny sem tam. Takže dnes by správně mělo být něco z vycházky k rybníkům a znovuzrozené vile, ale jelikož je táák hnusně, rozhodla jsem se pro žlutou barvu pár kytek které jsem fotila na chatě na zahradě ....
















24 komentářů:

  1. Na obloze dnes žádné a ty tu máš tolik sluníček!
    Děkuji a zdravím, Vendy. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem to trochu vylepšit, ten šedivej hnus...

      Vymazat
  2. Vendy, díky za tvůj výběr. Za oknem je šedivě a nevlídně a tak mě malá žlutá sluníčka potěšila.
    Měj se prima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkala jsem si, že se to asi mnoha lidem bude hodit. Podívat se na něco veselejšího než to co se nabízelo za oknem.

      Vymazat
  3. Překrásný, alespoň něco rozzářilo ten studený větrný zakaboněný deštivý den :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera bylo echt hnusně, dneska jen zataženo. Doufám, že pokud se to nevylepší nebude aspoň pršet.

      Vymazat
  4. Ta žlutá je tááák pozitivní. Nádhera.
    Vendy, měj i takto pozitivní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem si říkala, že žlutá to rozsvítí....

      Vymazat
  5. Krásné fotografie. Ruthbekie také máme na zahradě. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos se jim daří hodně. Za to echinacey jsou bídné. to věčné mokro a následné vedro jim nedělá dobře, ostatně ani jiným kytkám. Chytají plísně a uhnívají

      Vymazat
  6. Takhle zblízka jsem snad rudbekie ještě neviděla. Nádherné detaily.
    Pěkný večer. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos se jim daří, jsou vysoké, plné květů, tím pádem se válejí furt po zemi. Na chatě mi lezou všude možně. A ještě polezou, vysela jsem si nějaké směsi a terčovek je v nich víc než polovina.

      Vymazat
  7. Jde z toho teplo, teplíčko. Fotečky zahřály.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No včera byla zima, zimička a padala furt z nebe vodička. Hnus velebnosti....

      Vymazat
  8. Vendy, žlutá rozsvítí krásně den. Nemůžu si zvyknout, že po teple jsou tady skoro podzimní dny. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Copak to že není teplo, ale už mě štvou ty deště. Nestačím sekat zahradu, a do záhonů na vypletí se kvůli tomu taky nedostanu. Je to šíleně mokrý, a jen se to trochu vysuší a mám čas, tak zase začne. Nejen že plevel bují, ale uhnívají květy i listy. Už nemám skoro nic co by kvetlo, všechno to je po těch deštích a následných vedrech plesnivé.

      Vymazat
  9. Včera jsem na tebe myslela, kupovala jsem nádherné cibule krokusů a vzpomněla, že to není tak dávno, když se sázely a vono zas.
    Krásné sluníčkové fotky a dnes září i na obloze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já asi letos nic kupovat nebudu, nejsou finance. A co je na nich tak krásného? Máš obrázek? Utíká to, hrozně to utíká. Tady nezáří vůbec nic. Obloha jednolitě šedá....

      Vymazat
  10. Nádherné sluníčkové květy.Poslední dny byly hodně ponuré.Dne je kupodivu modro a slunečno-.
    Měj i ty sluníčkový den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tady je stále ponuro, ale alespoň neprší. A doufám že ani nebude...

      Vymazat
  11. Nádherná přehlídka ve slunečném ladění.

    OdpovědětVymazat
  12. Van Gogh by si tady určitě postavil stojan a pustil se do práce :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to vypadá na pole, ale jsou to vlastně jen jedna slunečnice a pár třapatek ;-)

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....