04 srpna 2020

Trochu jiný ...



.... mák, než ten vlčí
 bude dnes hrát hlavní roli ve fotkách. Ten tedy nerostl na mé zahradě (tedy alespoň zatím, už mám sebrané makovice na výsev) ale kousek od domu v takové džungli na břehu právě likvidované řeky (dle povodí renovované) . Každý den jsem se při cestě kolem kochala tou krásou a při nejbližší večerní příležitosti jsem si ho šla fotit ....



Tahle krása se rozhodně nedala přehlédnout ...












30 Day Photochallenge

den dvacátý druhý, téma č. 23 RODIČE

Z tohoto tématu jsem měla hodně strach. Svoje rodiče už jsem nemohla nafotit, zvířecí rodiče po ruce taky nemám, takže co... nápad který měla Jitka mě přiznávám nenapadl a už jsem uvažovala dokonce i o žolíku, jenže pak přijela dcera s Bobulí a do bazénu k nim zalezl i manžel. A tak vznikla tahle fotka ... 


28 komentářů:

  1. No vidíš, to máš dokonce rodiče na druhou. A mák je zajímavý - asi ptáci z nějaké zahrádky ho rozmnožili. Fotky luxusní. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě že to takhle dopadlo .... on ten trs je jedna jediná rostlina, to mne hodně moc překvapilo, já myslela že jich tam je víc. Jsem zvědavá jestli i mě napřesrok vyroste a jestli to bude taky takový trs. Bohužel přišly ty deště a vítr a mák byl během jednoho dne vyvrácený.

      Vymazat
  2. Ten mák se přímo nabízí k vyfocení. Je to krasavec.
    A fotka na téma Rodiče perfektní.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné máky, třeba za rok pokvetou u Tebe na zahradě.
    Pěkná rodinná fotka.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máky jsou parádní a rodinná fotografie se moc povedla. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, nevěděla jsem jestli vůbec to téma nějak dám...

      Vymazat
  5. Ten makový trs je opravdu fotogenický. A téma rodiče jsi ztvárnila naprosto precizně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mák byl nádherný, no jsem ráda že mě něco na to téma vůbec přistálo ve foťáku...

      Vymazat
  6. Krása, Vendí :). Máky mám ráda a rodince to taky moc sluší :). Paráda :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je na focení úplně zbožňuju... jsou zajímavé v každém stádiu.

      Vymazat
  7. Vlčí máky jsou krásné. Mám je docela ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kvůli focení je miluju, je to úžasná inspirace...

      Vymazat
  8. Vendy, ty máky jsou moc krásné, věřím, že taková pěstitelka jako ty je bude mít příští rok na zahradě.
    Rodinná fotka se fakt povedla!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidím, hlavně si musím načíst kdy se vlastně mák seje...

      Vymazat
  9. Nádherné máky.Trochu mně připomínají i barvou květy ibišku,které jsem si fotila včera u dcery.
    Další foto do výzvy je nádherné.Spokojená rodinka.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, ten mák je nádhera. Nikdy jsem ho neviděla. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě překvapilo že to byla jedna rostlina, takhle moc rozvětvená, mák většinou roste jednotlivě.... asi to bude něco zahradního....

      Vymazat
  11. Kvetoucí mák je nádhernej. Připomněl mi to makový pole, kolem kterého jsme jeli na Moravě. Akorát že už nebyl kvetoucí, ale paličkovej, což nic nemění na tom, že takhle velký lán máku jsem ještě nikdy neviděla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tohle připadalo jako nějaká odrůda ozdobného, ne klasického na mák. Ten takhle tmavý není... je bílý až světle fialový. No uvidím, vzala jsem si tři makovičky a za rok se uvidí....

      Vymazat
  12. Máky jsou prostě úžasné!

    OdpovědětVymazat
  13. Třígenerační pohoda :).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....