15 července 2020

Protože dnešní ...






.... téma ve Photochallenge jsou květy,
pro dnešní článek jsem si vybrala jako téma něco z živočišné říše. Navíc odpočinek od všech těch květů už je asi docela žádoucí. 
Zvěře různé se mi letos nějak moc nedaří fotit, obzvlášť motýlů. Buď nemám u sebe foťák, když nějakého zajímavého hmyzáka někde vidím, anebo si prostě nesedne a nesedne ... navíc ani počasí moc nepřálo procházkám s prioritou focení motýlů. Buď silně foukalo, nebo bylo vlhko či přímo mokro. Takže těch pár hmyzáků nafocených byla opravdu velká náhoda. A nebyli to jen hmyzáci co jsem nafotila, byla to také jedna veverka a moje milovaná zvířata, koně ....




Když jsem byla na chatě v květnu, stihla jsem pár procházek lesem. A na jedné jsme se potkaly s touhle krasavičkou




Na téže procházce, když jsem vyšla na silnici potkala jsem se s jednou milou mladou paní a její kobylkou. Chvíli, no vlastně dost dlouho, jsme si povídaly o koních, o tom že i oni trpí různými alergiemi a mají problémy s tím Hrabišovým žlutým morem, že tahle kobylka je jejím druhým koněm a že se teprve učí poznávat i něco jiného než jen klid pastviny


Tady je na postavení uší vidět, že byla trochu vystrašená, ne zrovna ve své kůži


... ale za chvíli už sledovala okolí a moje reakce spíš zvědavě


A teď ti hmyzáci. Okáč pýrový z polňačky


Brouček jakýsi, který se mi připletl do záběru


Perleťovec stříbropásek. Zabloudil mi na chatě do koupelny


A nakonec jedna koza Vlasta. Z procházky na které jsme byly s dcerou a Bobulí. Její oblíbené místo, koňské výběhy u autodílny kde dělá syn. Heslo koza Vlasta vždycky spolehlivě zabere a jde se na procházku ...


30 Day Photochallenge

... den šestý

6. Květy

Tohle je tak košaté téma, že vystihnout ho jen jednou fotkou je alespoň pro mne strašně těžké. Takže jsem to vyřešila šalamounsky. A tak tu máme květy zlaté, překvapivé (ta lilie opravdu byla překvapením, že ještě žije), nezvyklé, klasické a vymodlené, protože ty dva modré kalokvěty si kvetou s dlouhými přestávkami. Tedy spíš ten tmavší. Ten už mám pěknou řadu let a kvete mi letos podruhé. Světlý je od bývalé spolužačky a ten mi kvetl hned jak jsem si ho dovezla, vloni ne a letos opět ano


14 komentářů:

  1. Krásné fotky jak zvířátek, tak květin. Zvířátka není jednoduché nafotit. V neděli jsem se snažila vyfotit v lese žabku, myslím, že to byl skokan hnědý. Žabka mi splývala díky svému vybarvení s loňským listím, pořád skákala. Takže výsledek rozmazané fotky a na jedné slušnější se ztrácí v listí. Pak jsem vyfotila motýla, ale fotka se nedá srovnat s tvými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou koně se fotí docela dobře. Jsou zvědaví, tak i stojí a koukají co děláš. Ty z lesa už jsou mnohem opatrnější a plašší, takže to už je úplně jinej level, o dost těžší....

      Vymazat
  2. Evidentně ti jdou i fotky zvířat!
    Parádní podívaná! Děkuji a zdravím, Vendy! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak některých ano. Těch klidnějších :-D

      Vymazat
  3. Krásné fotografie jsou všechny. U nás je motýlů docela dost, ale všechny druhy se mi také nedaří nafotit a běhat do vysoké trávy plné klíšťat se mi moc nechce, tak fotím jen to co vidím u cesty.. Přeji Ti nádherné letní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pár míst, kde se dají motýli dobře fotit, ale jak jsem psala, nebylo moc často vhodné počasí na to se tam vypravit. Takže tyhle jsou takové náhodné, jak se mi ti hmyzáci připletli do cesty

      Vymazat
  4. Krásné fotografie, radost pohledět. Těším se na další obrázky do výzvy. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, krásné fotky. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotografie zvířátek a hmyzáků,ale u mě vede koza.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkná podívaná na zvířátka i květiny. Ani jsem nevěděla, že na postavení uší koně se dá poznat na jeho náladu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo.... to je hlavní ukazatel toho jak se cítí.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....