27 července 2020

Dnes opět ...





.... odskok od květinových témat
do říše zvířat. A jmenovitě koní. Oblíbenou procházkou Bobule, když je tady, je nahoru na kopec za strejdou, kozou Vlastou a koníkama. A tak jsme opět před měsícem s dcerou a Bobulkou vyrazily. Celou cestu poskakovala jak ta koza, a pusa jí jela. Za strejdou do autodílny se ale sama bála, takže jsme s ní musely jít obě, i když tam pak lítala mezi autama a málem i pod nima. Ale největší atrakcí je  prostě Vlasta a její další čtyřnozí kamarádi. Na ty nemá ani strejda i když vozí bonbóny 😉 ....


Jedna z kobylek měla hříbátko, no na to, že mu byl necelý měsíc to je pěknej macek. Aby ne, když je to hříbě jednoho z největších koňských plemen















30 Day Photochellange

den sedmnáctý, téma č. 30 ZRCADLOVÝ ODRAZ


15 komentářů:

  1. Statní a krásní koně. Naše vnučka je taky miluje a dnes jsme cestou na Křemešník míjeli stádo býků a s nimi se pásli dva koně. Byla nadšená a pak spřádala představu, že jako velká bude honit na koni zloduchy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koně jsem milovala od mala, ale to asi každý. Já to dokonce dotáhla tak daleko, že jsem si dala na devítce přihlášku na chovatele do Chuchle. Bohužel mne nedala doporučení škola....

      Vymazat
  2. Ta růže ...ACH.
    Písmo jsi dala silnější, já se dívám stále na stejném počítači a včera poprvé v životě jsem nepřečetla text. Tohle je parádní, fakt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je dobře že už to přečteš. Říkala jsem si, že by to trochu chtělo oživit.

      Vymazat
  3. Krásná růže i foto, vlastní ze zahrádky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, ano růže je ze zahrádky, když chodil synek do zahradnické školy, mohli si tam levně kupovat cokoli. Občas i donesl něco když dělali třídění, zvlášť v zaškolkovaných keřích, aby byly pěkně rostlé, tak se některé vytahovaly aby nepřekážely růstu. A ty se vyhazovaly, takže mi je donesl domů. Tak mám odtamtud asi šest růží. Tahle má tu zvláštnost že nemá trny.

      Vymazat
  4. Děti a zvířata, to prostě patří k sobě, ať to jsou koně, koza nebo pejsci či kočky. Nedivím se, šla bych hned s vámi :o)
    Růže je fantastická!
    Přeji pohodový den, Vendy!

    PS: rozhovor jsem přečetla, nechodím k tobě na blog dlouho, tak jsem si udělala představu. Děkuji za něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu možnost vyrůstat s nějakým zvířátkem neměla. Prvního pejska jsme měli až když už mi bylo třicet, Ale když jsme se nastěhovali sem tak jsem se konečně mohla rozjet. Další pes, velký, prý na hlídání ;-), ale ten se bál být venku sám déle než deset minut a já bych stejně neměla to srdce ho nechávat někde u boudy, kočky které se k nám přitoulaly jako koťata a i přes to, že tu byli dva psi zůstaly až do konce svých dlouhých životů, pak i klasická hospodářská zvěř jako kachny, slepice, čuník, králíci .... tudíž zas moje děti vyrůstaly obklopené zvířaty. No, syn si díky tomu uvědomil, že zvířata nee, dcera je stejnej aktivista jak já. A Bobule taky už se učí soužití se zvířetem.
      Hmmm, představu. Prdlý ženský, co? ne to moje zpovídatelka si zaslouží pochvalu, krásně to dala dohromady a já si to i užila...

      Vymazat
  5. Vendy, hezky jsi to napsala. Jsem se po ránu i zasmála nahlas :-) A fotky, jak jinak, krásné. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle je právě to, proč se snažím , aby to co dělám lidem přinášelo radost. A důvod k tomu se zasmát...Děkuju

      Vymazat
  6. Krásné fotky.To hříbě je tedy opravdu pěkný macek !!!
    Zrcadlení paráda !!!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby nebylo, Shire je jedno z největších plemen koní. Mě chybí pět centi do metru osmdesáti, a máma toho hříbátka je ještě o dobrých deset centi v kouhoutky vyšší...
      Výzvy jsou od toho, aby nás k něčemu vyburcovaly, a tak jsem si říkala, že udělám trochu jiné zrcadlení. Ono navíc klidnou vodu v které bych mohla něco nafotit tu úplně nemám po ruce ;-)

      Vymazat
  7. Krásní koně..... Pamatuji se, jak jsem se v dětství bál vyhoupnout do hřbetu a pak se k tomu už nedostal..

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Aspoň nějaké povyražení tu máme, a máme kam s Bobulí chodit koukat...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....