19 dubna 2020

Z čeho všeho....






.... může mít jeden radost. A stačí k tomu jeden komentář. Jmenovitě Tlusťjochův a k fotkám úplňku. Že by čekal na jedné netopýra... Musím říct, že mne tím ponoukl k jednomu experimentu.  A dneska jsem si s tou jednou fotkou pohrála a předkládám vám výsledek. Mám z něj, tedy za sebe, docela radost, obzvlášť proto, že nejsem vůbec zběhlá v práci s pozadím a maskami a vůbec vším  co dovoluje vkládat naprosto přirozeně do jedné fotky další věci a v čem třeba exceluje Majka (MarijaKes) .
A tak v rámci mé výzvy "Blogeři radostí proti Covidu" a s tajným přáním, že to udělá trochu radost i jmenovanému nakopávači tedy můj dnešní "výrobek" trochu neumělý, ale snad vám třeba vykouzlí i malý úsměv. Pokud ano, výzva splněna! ....


27 komentářů:

  1. Dobrý! :D Teď tam ještě chybí čarodějnice na koštěti a bude to dokonalý! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hele, a nechceš si trhnout nohou? :-D.... víš kolik času jsem nad touhle blbinou strávila?

      Vymazat
    2. jseš had našeptávač!:-D

      Vymazat
    3. :D :D :D

      Trochu mi to připomnělo, když jsem udělala patchworkovou andělku a TlusŤjoch tenkrát napsal "Ještě čerta, prosím, prosím" :D. Trvalo mi to rok, ale další Vánoce tedy byla čertice. No a Iris v komentáři psala, že bych chtěla ještě Mikuláše. Ale to jsem už odolala :).

      Vymazat
    4. Čertů patchworkových jsem dělala celkem pět, jeden se mi vrátil i s prvním andělem od maminky. Chtěla jsem dělat tři krále, mám na ně už pět let návod. Nikdy ale na ně nedošlo.... Takže ten had je vlastně TlusŤjoch! 😱😁😆

      Vymazat
    5. Né, Tlusťjoch není had, Tlusťjoch je přece kocůr! :D

      Vymazat
    6. On je Šklíba! Ten taky furt Alence a Kloboučníkovi něco našeptával!

      Vymazat
  2. Pecka. Připomíná mi to Scooby Doo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, jsi šikovná. Nějaké úpravy na fotkách zvládám, ale toto neumím. :o)
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky neumím, vložit text to jo, to už jsem si vyzkoušela v holubím komiksu. Ale takhle upravit a vložit obrázek jsem dělala poprvé.

      Vymazat
  4. Já věděl, že netopýři mají svá doupata na Měsíci! Konečně jasný důkaz, že priletaji z Měsíce!

    OdpovědětVymazat
  5. Procházkovic má recht, co tam ještě přidat tu čarodějnici ?
    Bylo by to stylové, za pár dní se každá z nás po koštěti bude ohlížet :-)
    Už mlčím, vůbec takové srandy neumím, tudíž tleskám i netopýrovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele vy dvě čarodějnice, já nemám čas sedět jen u počítače a hledat obrázky, pak je pracně upravovat a nakonec vkládat do fotky? Když k tomu mám makat na zahradě?? ;-)

      Vymazat
  6. Povedlo se ti.Netopýr je tam.Já umím masky i vrstvy ve Photoshopu,když jsem ještě tvořila obrázky.Docela se mi po takovém kouzlení stýská,někdy přemýšlím,že něco na fotku přidám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to je španělská vesnice... Byť jsem si objednala k Zoneru i příručku. Mám jí furt na očích, ale ještě jsem se do ní nepodívala 😱. No asi to bude potřeba. Tedy jestli tam bude to co potřebuju... Každý kdo to umí má můj velký obdiv...

      Vymazat
  7. Super!!! Krásná práce!
    Úsměv na tváři mi to tedy rozhodně vykouzlilo!!!

    OdpovědětVymazat
  8. :o) Dělat radost je pros radost!
    Vendy, měj hezké pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, to je skvělé a výzva nám běží dál. Já jsem dnes taky přidala moje malé radosti. Ještě jednou díky za ten nápad. Měj klidné a tvořivé pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co. Mě potěšily tvoje výzvy a tak jsem si říkala, že prostě něco co jsem si sama vyzkoušela by se hodilo.

      Vymazat
  10. Parádní kombinace superúplňku a netopýra. :-D Nic podobného neumím, vrcholem mého umu je vložit na fotku text.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky neumím, bylo to dělané metodou pokus omyl :-D

      Vymazat
  11. Hledal jsem ve Photoshopu příkaz "vlož netopýra" a nenašel jsem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi proto, že si nejdřív musíš na netu najít pracně obrázek netopejra s průhledným pozadím, a pak ho nějak ve Photofiltre do té té fotky narvat.... :-D :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....