27 dubna 2020

Tak trochu...




.... neplánované blogové prázdniny mi nastaly od pátku. Chtěla jsem konečně zase dát notbůčkovi čistý kabátek, jenže místo očekávané čistící pěny mi na klávesnici vylítlo něco silně připomínající jednu tělní tekutinu kterou pánové vylučují ve chvílích nejvyššího vzrušení. Docela mne to vyděsilo, honem jsem ten divnej matroš rozmatlala po celém noťasovi, pořádně vyčistila, vyleštila a s láskou se kochala že zas vypadá jak nový.
Horší to ovšem bylo v sobotu, když jsem ho chtěla pustit. Nejdřív se ozval táhlý nepřerušovaný tón připomínající sirénu, takže jsem ho okamžitě zas vypla. Při druhém zapnutí bylo sice ticho, ale objevilo se zas nějaké hlášení. A tak to šlo pořád. Siréna, hlášení, siréna, hlášení... Když jsem to předvedla polovici, řekl že zřejmě to čistidlo slepilo klávesnici či přerušilo kontakty a vzal notbůčka ven kde mu prosprchoval klávesnici lihem. To mělo za následek to, že sice opět při zapnutí začala ječet siréna, ale po chvíli přestala a noťas normálně naskočil. Ovšem velmi nenormálně (ne) funguje klávesnice. Takže dnes musí notbůček do nemocnice. Doufám že mi ho tam uzdraví, protože psát cokoli delšího než smsku nebo odpověď na chatu na tabletu je šílený vopruz, navíc vkládání fotek jsem doposud taky nezvládla, nemluvě o tom, že nevím jak do něj ty fotky vůbec dostat.
Tudíž suma sumárum. Číst vaše blogy ano, odpovídat to už bude horší a u mě ticho po pěšině. Doufám že ne napořád. 

38 komentářů:

  1. Tak přeju, aby to byl jen pobyt rekondiční jako kdysi u pana prezidenta, a nikoli život zachraňující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má naordinované lihové lázně. Buď to zabere anebo se bude muset koupit nová klávesnice...

      Vymazat
  2. Držím palce, aby ses mohla opět kdykoli bez problémů připojit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak akorát vyjde do čtvrtka a to odjíždíme na chatu a to si stejně budu brát jen tablet, a jestli tam zůstanu celej tejden tak se mi prázdniny protáhnou...

      Vymazat
  3. Vendy, tak ať vše dobře dopadne a jsi tu zase brzy s námi. Teda i s tvým notebookem. :o)
    Pa D.

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, aby léčba proběhla rychle a byla úspěšná. Abychom se zase mohli kochat krásnými fotografiemi.

    OdpovědětVymazat
  5. Noťas je rozebranej, přišel o klávesnici a ta má na dva dny lihovou lázeň. Pokud to pomůže bude to OK, pokud ne, bude potřeba koupit novou...

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda. Doufám že se notebook uzdraví. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Klávesnice není tak drahá. Nečekej na nic a kup novou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňo... Teď momentálně i ten litr navíc je dost.

      Vymazat
  8. Ajaj. :( držím palce, ať se notásek co nejdřív “uzdraví”.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, tak to moc držím palce, aby se vše vrátilo k normálu a noťas byl vyléčen. :-)
    Dceři zvrhly holky do noťasu limonádu, to byl taky pěkný průšvih, neb byl služební.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tohle si dávám sakra majzla abych si na něj něco nevylila...

      Vymazat
  10. Já noťas ničím nepocintala a taky je nemocnej, prvorozený už na něm pracuje. Asi nám tu řádí notebookový virus :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle nebyl virus, ale přehnaná iniciativa a očekávání zcela jiného prostředku

      Vymazat
  11. Vendy, tohle je takový malý horor, těchto situaci se skutečně děsím!
    Naposledy jsem zažila asi před půl rokem, když naše dcera pracovala ve vlaku a vypěnil jí na klávesnici sekt... Stroj to kupodivu rozdýchal :o)
    Ať je i i ten tvůj brzo zdravý!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyby to aspoň byl ten sekt, aspoň bych si i pochutnala!

      Vymazat
  12. Vendy, tohle jsou fakt horory. Já si vzpomínám, že se mi to stalo asi před rokem, prostě notebook, i když není moc starý, nešel z nějakého důvodu vůbec nastartovat. Byla jsem zpocená až na patě, a když mi volali z redakce, kde že je slíbený článek, byla jsem až hysterická. Nakonec se odpoledne, můj muž prostě vyndal baterku, kupodivu rozjel. Tak ať ti zase brzy funguje. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  13. blondýna28/4/20 12:13

    Problém je v té přehnané hygieně :-)
    Já jsem před dvěma měsíci v práci u obrovského monitoru nevydržela a jala jsem se ho čistit.
    Už to nikdy neudělám, obrovský monitor na kamerový systém odešel do věčných lovišť.
    Druhý jednatel s.r.o. byl na prášky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když on už vážně vypadal strašně. Pro příště vím že kydat na hadr a tím to pak opatrně otírat.. Já jednou chtěla v práci omýt monitor na pokladně na výdeji protože mně iritovalo jak byl zapatlanej a podařilo se mi to celé vypnout a nevěděla jsem jak to zas zapnout. Naštěstí to bylo na večeřích a tak jsme to nějak zkoušely až se nám to skoro před koncem výdeje podařilo nastartovat...

      Vymazat
  14. Mně nový počítač také nějak zlobí..

    OdpovědětVymazat
  15. Tak snad to nebude nic vážného a kamarád noťas bude zase v pořádku. Držím palce!😊

    OdpovědětVymazat
  16. V to doufám že to bude v pořádku...

    OdpovědětVymazat
  17. Mně přivezl počítač z opravy manžel dnes,měla jsem ho tam týden.Něco se vyměnilo a zase jede i když je starý.Mám ještě naštěstí na psaní malý notebook.
    Tak ať ho máš i ty brzy v pořádku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velký počítač se nějak odčoudil, zatím se na to nikdo nekouknul, protože ten už se de facto nepoužívá. Takže máme každý svůj noťas. Jenže to bych zas musela přehrávat fotky na něj, nainstalovat zas zpátky nějaké programy a na to se polovice moc nadšeně netváří.

      Vymazat
  18. Wendy, snad už se blíží návrat z nemocnice a budeš moci zase připojit. Mne se dnes zasekla plocha a myška nemohla nic rozkliknout. Až návrat syna vše spravil, a tak mohu zase blogovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se musí koupit nová klávesnice. A k počítači se dostanu nejdříve až někdy koncem týdne. Až se vrátím já z relaxačního pobytu. 😉

      Vymazat
  19. I já přeji brzké uzdravení...a neboj my si na Tebe počkáme. Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bez nové klávesnice se to prostě neobejde

      Vymazat
  20. Vendy, pokud bys potřebovala poradit, jak vkládat fotky, tak mě klidně kontaktuj. Ráda Ti s tím pomůžu. Ale je to jednoduché a nahrávat se dají přímo . není to nijak složité. Pokud budeš potřebovat, tak jsem tu a napiš do vzkazů...Jára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jak z počítače dávat fotky umím, ale neumím dávat fotky v tabletu když bych chtěla psát články. Ale od toho mne odrazuje systém psaní kdy nevidím co kde píšu.

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Já také! Doufám, že si stihnul milostivou políbit pod nějakým kvetoucím roštím!!!

      Vymazat
  22. Naštěstí se noťas uzdravil. Taky mám podobné stavy, když zapnu počítač, a on sice nekvílí, ale ani tam nic nenaskočí. (Naštěstí tentokrát to byla nějaká prodleva spojená s aktualizacemi, které začaly probíhat. Ale jednou jsem si takhle počítač fakt odvařila. I když to bylo i násilným vypínáním, které se dělat nemá - jenže ten prevít se mi sekal a zamrzal, takže klasický způsob nebyl možný.
    Snad mu očistná kúra prospěla a bude zase šlapat jako hodinky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to byla opravdu jen ta klávesnice. Už jsem poučená!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....