17 února 2020

Mám ráda blogové výzvy ....






.... různé soutěže, výměny a projekty. Několika jsem se zúčastnila, některé i sama vedla. Bavilo mne obé. Takže kdykoli se na nějakém blogu který sleduji něco objeví, nemůžu se nezúčastnit. Tudíž přemýšlet o tom, jestli se přidat k výzvě u Dáši.F  3x3 nebylo vůbec zapotřebí. Spíš bylo zapotřebí složit nějaké fotografie do ucelených celků. Něco co jim bude společné a co je bude spojovat, a nejlépe aby ještě nebyly na blogu. To se, přiznávám bez mučení, sice nepodařilo, ale zas některé měly dost úspěch a tak jsem je zařadila do téhle challange ....



A tady tedy jsou ... Jako první je téma abstrakce. Myslím že do něj se dá schovat dost nepovedených fotek ...




Protože mám hodně fotek z výletů, procházek a krátkých zaskočení do lesa, jako druhé téma jsem si vybrala krajinu a zajímavé prvky v ní ...




A třetí série jsou fotky které spojuje voda. V různém skupenství a v různé podobě ...




No když tak koukám na všechny fotky, ona ta voda je tam vlastně v různých podobách všude. Což doufám nebude hlavnímu zadání vadit 😉

43 komentářů:

  1. Tahle výzva mi nějak unikla, ale budu se ráda kochat krásnými fotkami, které uveřejní ostatní.
    Obdivuji opět Tvoje krásné fotky. Voda se dá zachytit v různých skupenstvích, v krajině i jako abstrakce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáša jí vyhlásila před zhruba čtrnácti dny.

      Vymazat
  2. S těmi "nepovedenými" abstraktními fotkami je to podobné jako s geniálními tahy v šachách, které vznikly omylem: Občas se jistě dají udělat, ale celá partie se jimi dá vyhrát jen stěží :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak úplně nepovedená je jen ta jedna, ostatní dvě jsou už i když v minimu zaostřené na tu část na kterou jsem ostřit chtěla....jinak opravdu valná většina těch nepovedených končí v kyberspalovně...

      Vymazat
  3. Povedlo se ti to parádně. Já jsem se přihlásila také, ale budu nyní za tlučhubu, protože článek nebude. A tak jsem se těšila. Sotva udržím mobil. Chytila jsem šílený zánět ramenního svalu. Nepohnu pohnout rukou,jenom nařikám v bolestech. Nic mi nepomáhá. Nemůžu ani na počítač, že bych vybrala starší fotky. Na středu jsem objednaná na ortopedii a nemohu se dočkat obstřiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky můžeš dávat na blog až do 23.2. To se možná i uzdravíš....

      Vymazat
    2. No uvidím po tom obstřiku. Do 23. tedy třeba něco stihnu. Chtěla bych. Zdá se, že bolesti pomalu ustupují, ale paže ještě neposlouchá.

      Vymazat
  4. Krásné fotky. Jak ty abstraktní, tak přírodní a vodní. Dobrý výběr. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Akorát nejsou úplně čerstvé. Tedy nejčerstvější je ta s tím plotem ve sněhu. Od té doby jsem toho moc nenafotila a když, tak už to bylo v článku. Tady z těch byly v článku jen tři, zbylé byly v archívu připravené na uveřejnění...

      Vymazat
  5. Je to všechno moc krásné a abstrakce mi doslova učarovala, úžasné! Jdu se podívat, jestli bych taky našla něco, co by stálo za zveřejnění. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, a já ty abstrakce původně chtěla vůbec vymazat jako nepovedené!

      Vymazat
  6. Aby u Tebe nebyly krásné fotky, tak to bych se tedy divila.
    Krásné jako vždy!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, Tvé abstrakce jsou opravdu nádherné, někdy to není ani záměr a pak jeden žasne, co se povedlo nafotit. Prvky v krajině jsou skvělé téma a pokud se povedou tak krásné fotky jako Tobě, nemá to chybu.
    Voda v jakémkoliv skupenství je hodně fotogenická a Tvé záběry jsou toho důkazem, vlastně nás voda provází všemi Tvými tématy. Děkuji za úžasný výběr a jsem ráda, že ses přihlásila. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě tyhle akce děsně baví, a ráda se do nich, pokud to jde, přihlašuju. Mám v pácu jednu trochu delší, měsíční challenge, jen jí musím přeložit. Doufám že se k ní také pár lidí přidá. Bude to sice náročnější, protože se bude muset fotit každý den, ale snad se to podaří...

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Hmmm, ale která. Žlutozelené jsou tam celkem tři!

      Vymazat
  9. Tvůj styl focení se mi líbí a první tři fotky jsou úžasné,ale i další jsou moc krásné.Ráda jsem se podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu a moc mě těší, že se někomu moje focení líbí...

      Vymazat
  10. Krásně jsi se s tou výzvou popasovala! Parádní výběr!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, však ty jsi to splnil taky dobře. Sice z těhle mých fotek byly na blogu jen asi tři, ostatní ještě ne, ale zas nebyly úplně nejčerstvější.... to tys splnil lépe

      Vymazat
  11. Vendy, moc krásně pojatá výzva! Nádherné fotky - ten mosty mi připomněl, jak krásný, barevný byl podzim...
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam kde to bylo focené je ten podzim vždycky krásně barevný kvůli složení stromů v parku.

      Vymazat
  12. Vendy, nádhera, ostatně u tebe vždy. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  13. Krásnýž výběr, mně se nejvíc líbí most...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mám moc ráda. Až bude otevřený francouzský park na Dobříši tak si uděláme výlet a ten most ti ukážu....

      Vymazat
  14. blondýna18/2/20 14:59

    Já jsem unešená také tím mostem, fotila jsi na správném místě ve správný čas.
    Celé je to barevné, svěží. Kočka šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, v tom parku je to právě nejhezčí na podzim, proto taky se snažím vždy na podzim tam zajet. Kvůli té barevnosti. zatím se to daří i s počasím, povětšinou bylo krásně sluníčko což k tomu také napomáhá...

      Vymazat
  15. Abstrakce se mí líbí moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, a já jsem z nich moc nadšená nebyla. Jak vidno, opravdu každý to vidí jinak! ;-)

      Vymazat
  16. Z tzv. nepovedených fotek se mi nejvíc líbí ta první, pak ještě se mi nejvíce líbí ten zssnezeny plot s kamennými sloupky a kamenný most s dvěma oblouky zasazený do krajiny.. Ale všechny fotky jsou pěkné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono opravdu nepovedená, v tom smyslu, že jsem jí opravdu chtěla smazat, je právě jen ta první, ty dvě už byly normálně buď publikované v nějakém článku, nebo na uveřejnění čekaly...

      Vymazat
  17. Všechny fotky jsou moc pěkné, ale ten most je super. Budu se k Tobě vracet nakouknout. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten most je moje oblíbené téma. Jen je škoda, že se k němu nedostanu v zimě. Park je tuším zavřený a i já v zimě na chatu nejezdím. Budeš u mě vždy vítána!

      Vymazat
  18. Tak za mě vedou ty "nepovedené" fotky. Jsou zajímavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosím. A to měla jít ta první do koše!

      Vymazat
  19. Skvělé snímečky! Líbí se mi všechny.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu, ale myslím že se to podařilo všem zúčastněným...

      Vymazat
  20. Ahoj Wendy, všechny fotky jsou krásné, mne učarovaly tvoje abstrakce. Děkuji ti za milou návštěvu u mne na blogu a přeji pohodový čas. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za pochvalu, jak je vidět nechtěné se někdy stane žádaným a oblíbeným...

      Vymazat
  21. Moc pěkné fotky a krásný nápad.
    Pěkný večer.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  22. Super fotky, abstrakce nemá chybu ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....