19 února 2020

Dva v zápřahu ...





.... třetí na volno. Nebo - li když se zase hlídá. Včera jsem tu zas měla Bobuli na celý den, dcera potřebovala dle jejích slov provést deratizaci baráku, s malou prostě na pořádný velký úklid není čas. Ona si užívala úklid, já se bavila. Hodně dobře. To pouto mezi námi dvěma začíná být silnější a silnější, a zábava s ní větší a větší. Procházky dostávají úplně jiný rozměr. Psy jsem si vždycky dala na vodítko a bylo, Bobuli bohužel ne, takže občas je to boj kdo s koho. Zatím na ní platí zaklínadlo že si jí příště už k sobě nevezmu. To okamžitě přestane zkoušet co vydržím a je z ní usměvavé poupátko.
Naším rituálem je pokaždé procházka. Pokud jdu jen s Bobulí a foťákem, dá se to vcelku zvládnout, včera mne ale napadla ta šílenost vzít k Bobuli, foťáku i psy. A určit delší trasu. Tak bez psů, nebo jen s Myšpulínem by se to dalo, jenže neměla jsem srdce nechávat doma i Bobího kterej se i přes ten svůj handicap s vynechávající nožičkou hnal ke dveřím. Mám na ně rozdvojku, že nemusím mít dvě vodítka ale jen jedno, ale i tak to byl docela boj. Těžkej foťák klinkající se na krku, Bobule která stávkovala a nechtěla jít za ruku a dva psi v zápřahu kteří byli natěšení a táhli o sto šest byli opravdu to co si člověk při procházce přeje. Ještě větší problém nastal v tom, že obě hřišťátka kam to táhlo srdce Bobuli mají zákaz vstupu se psy, což mi přijde vzhledem k tomu, že jedno je vůbec v přírodě a druhé nezabezpečené proti průniku volně žijící zvěře uprostřed vsi jako docela směšné. Ale vysvětlujte to malýmu děcku, že? A tak zákaz nezákaz, dorazily jsme a mě nastal kolotoč obíhání různých atrakcí které Bobule navštěvovala v pravidelných okruzích aby nic nezůstalo nevyužito. Sice jsem začala realizovat nápad navštívit i třetí hřiště, ale pomalu mi začalo docházet, že v dané časové ose to nestihneme. Navíc mi nahrálo to, že se začalo hodně zatahovat a tak jsem se mohla vymluvit na to, že kdyby začalo pršet nemáme se kde schovat a že tedy se musíme pomalu vrátit. A pomalu to opravdu bylo. Každá kaluž se musela přeskočit nebo ještě lépe do ní skočit, a ještě před tím se v ní řádně prohlídnout, cestu si Bobule určovala sama, Bobeš už taky stávkoval, pak si Bobule umínila že chce nést, stejný požadavek zkoušel i Bobeš, jen Myšpulín táhnul jak blázen. Že jsem domů došla vyšťavená a zpocená jak dveře od chlíva snad ani není nutné dodávat. Jen Bobule s Myšpulínem byli stále plní energie ...
Obídek a spaní po o, to byla záležitost dvaceti minut, probuzení s úsměvem a okamžité zapojení dědy do hrátek už je celkem běžným standartním programem. Ale i tady už spala ve své dospělácké posteli ve svém, tedy zatím napůl se mými zálibami  sdíleném pokoji ....




Abych aspoň částečně dodržela literu předpisů, o zákazu pohybu psů po hřišti, bafani zůstali přivázaní k altánu. No moc se jim to nelíbilo, co si budeme povídat ... Ještě že jsou na sebe a procházky na rozdvojce zvyklí a nežerou se navzájem







Nejmilejší Bobule zábava. Zkoušení mé sbírky slunečních brýlí. Dědu okamžitě zapojila taky, takže jsem tu ve chvilce měla dva agenty z Matrixu ...


14 komentářů:

  1. Bobule už je malá slečna a musí si vyzkoušet nejen brýle, ale také trpělivost své babičky. :-D Při čtení jsem se zasnila a zavzpomínala na podobné procházky nejprve s jednou a pak s dvěma vnučkama. Ta mladší chtěla také často "ponýst" a když jí nebylo vyhověno, trucovala. Pro mně to je všechno včera, Emě bude za necelé dva týdny 11 a Sáře 13 let. Strašně to uteklo. Totéž vidím u těch mladších, Bětka půjde v září do školy a Jiřík už bude mazák ze 3. třídy.
    Fotky jsou moc hezké a to psí duo nemá chybu. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bude hůř, bude hůř.... stačí se podívat k Simi a ježej se mi chlupy hrůzou co mě čeká. Ona Bobule taky nebude žádná ušlápnutá puťka!

      Vymazat
  2. I když je to někdy záhul, tak jsou chvíle s vnoučaty moc fajn. Bobuli to s brýlemi moc sluší. A hafíci spořádaně čekali až se půjde domů.
    Máme za domem dětské hřiště, které je oplocené a tak je občas vidět pejska, který čeká venku za plotem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No moc spořádaně nečekali, ječeli na mě ať je okamžitě pustím :-D ... Ani jedno z hřišť není zajištěné tak, aby tam nemohla chodit, čůrat a kadit zvířata v okolí žijící. Takže zákaz psů je absolutně nelogický. Navíc na tom jednom se scházejí puberťáci i takový divný existence a válí se tam neustále flašky od chlastu, hromady vajglů, plechovek od piva....

      Vymazat
  3. Byla jsem zvědavá na fotky pořízené s pejsky na vodítku.několikrát jsem to zažila s jedním pejskem na vodítku a fotky šli všechny do háje. Dovedu si představit, jak vyšťavená jsi přišla domů. člověk je navlečený do zimního a ještě nést takovou slečnu také navlečenou do zimního to jednoho opravdu utahá, zvlášť když má za sebou procházku a pobyt na hřišti. Fotky se ti povedly parádně, vyřešila jsi to skvěle. Proč se snažit o fotky s pejsky je nejlépe udělat z pejsků modely. Moc se mi líbí ta čtvrtá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když je mám spolu na jednom vodítku a ještě Bobuli, tak to bylo naposledy, takovou blbost už neudělám. Ono to je fakt na palici, furt se ti zamotávaj do nohou, táhnou, pak zas každej chce na jinou stranu, tak se přetahujou... a ke všemu foťák na krku. Nechtěla jsem zbytečně dráždit, byť u toho jednoho hřiště absolutně ten zákaz nechápu. To hřiště je otevřené, ostatně šli jsme okolo něj když jsme šli k té naší přehradě, takže si asi pamatuješ že to je v přírodě neoplocené a lítá a kadí a čůrá tam všechno co tam kde žije... ale psi tam nesmí. To nemá žádnou logiku.

      Vymazat
  4. Zjevně to chce místo rozdvojky roztrojku :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I to by bylo řešení. To vodítko je samonavíjecí, takže bych si je vždycky pěkně stopla a přitáhla.

      Vymazat
  5. Na té poslední je kouzelná, k sežrání.
    Tyhle příběhy jsou tak svěží, tak povznášející, asi proto že na naše děti jsme tolik času a pohody neměly. Psí team též vypadá, že si pobyt užívá, za mne 1*.
    Vivat, babky milé, ať si tohle co nejdéle užíváme. / taky tě bolí kyčle, když s ní běháš ? /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kyčle, resp. kyčel mne bolí jakmile si jen na chvíli sednu a pak vstanu. To pajdám jak kachna než to rozchodím. Tudíž de facto já se nesmím zastavit, protože to mne nic nebolí. Je to s ní lepší a leoší ale těžce se obávám údobí až začne opravdu zcela regulérně a srozumitelně mluvit. Protože je mi jasné, že to bude něco jako Soptík. Zatím z ní vyleze opravdu srozumitelně Do prdele a Do prčic. To první je zřejmě práce rodičů nebo staršího bratříčka, od rodičů nechtěná, od bratříčka ... a to druhé má ode mne. ;-)

      Vymazat
  6. Krásná holčička, nedivím se, že je z ní babička celá paf. A psi koukají taky docela spokojeně. Bezvadná akce. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, tomu říkám smečka :o)! Děti a psi - co víc si přát :o)!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....