31 ledna 2020

Pozor na rozzlobenou domovnici! ...





Nezastírám, že k hledání obrázků v kůře mne přivedl Čerf s jeho dnes již výstavním cyklem Fantaskní příběhy ze světa kůry. Narozdíl od jeho příběhů, které vznikají jen v maličké ploše stromové kůry, tenhle nemůže přehlédnout nikdo, kdo má fantazii a jde okolo, zabírá totiž půl kmenu.... a proto jsem ho viděla okamžitě i já. Jak bude strom a jeho kmen mohutnět, bude mohutnět i rozlobená paní domovnice ... Takže kdo se někdy vypravíte do Litomyšle a půjdete od zámku dolů do města, dívejte se tam po vysazených platanech a hlídejte si záda, aby vám na ně náhodou nedopadla hůl rozzlobené domovnice!

30 komentářů:

  1. Platany jsou v tomhle směru nesmírně vděčné, zrovna v úterý večer jsem procházel aleje kolem pražské Invalidovny a vypadá to, že se tam budu muset vrátit s pořádným objektivem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě! Já jsem ráda, že jak tady tak v Litomyšli jich pár vysázeli, takže budu mít co kde hledat. Až najdu odvahu a pojedu do Prahy směrem k mému bývalému domovu, zajdu si na Hřebenka, tam je totiž pár krásných vzrostlých platanů. Anebo nahoře na Strahově u stadionu E.Rošického, tam je celá alej.

      Vymazat
  2. Zajímavá fotografie. Až uvidím platan, budu si pozorně prohlížet jeho kůru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Platan je opravdu na tohle velmi plodný. Jen to chce buď nějaký opravdu již vzrostlý, anebo nějaké takové mládě, kde ten tvar vidíš hned.

      Vymazat
  3. Jééé, to by mne nikdy nenapadlo, hledat obrázky v kůře stromů. Zajímavý nápad a super vzteklá domovnice.
    Vendy, přeji krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem na kůru koukala jako na celek, na její strukturu, To že tam hledám obrázky, za to může Čerf a jeho výstavy.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Kůra je velmi inspirativní, obzvlášť na těch platanech

      Vymazat
  5. Super. Po kůře stromů se dívám ráda. Ta domovnice tam fakt je. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Kůra stromů je nádhera. Jen si to nějak neuvědomujeme pokud z ní zrovna není nějaký vyfocený detail...

      Vymazat
  7. Včera, když jsem šlapala do botanické, šla jsem alejí starých stromů s macatými kmeny a na Petra jsem si vzpomněla. Nehledala jsem nic, jen se dívala na tu kresbu, příroda je v tomto úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zas od doby seznámení s jeho cyklem na kůru čumím pořád. Nicméně na ní koukám i jako na zajímavost a originální výtvarné dílo bez toho, že bych v ní hledala příběhy. Tak on se na to hodí opravdu jen ten platan, s jeho velmi zajímavou kůrou. A v mém okolí jich pár přibylo teprve před pár lety a jsou to mláďata takže všechno co na nich je je velké a nedá to práci najít. Jako ta domovnice...

      Vymazat
  8. V kure platanu se najde leccos... A lecktere do očnice je opravdu erdekbaba"

    OdpovědětVymazat
  9. Jo, jo. Je pěkně vzteklá!

    OdpovědětVymazat
  10. A co tak přímo čarodějnice????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na to jí chybí hrb a na něm kočka! :-D

      Vymazat
    2. Kočka někam právě odskočila a je to bezhrbá čarodějnice!!!

      Vymazat
    3. No jo, ty prostě chceš čarodějnici tak si najdeš spoustu důvodů proč to musí být čarodějnice! :-D :-D :-D

      Vymazat
    4. Člověk si musí své tvrzení umět obhájit!!! Ha, ha, ha.....

      Vymazat
    5. No jasněěěěěé!

      Vymazat
  11. Povedený záběr! Obraz trochu fantaskní a ta naštvaná herdekbaba s holí se tam opravdu skrývá.
    Dokonalé kouzlo nechtěného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, a hodně se snažím učit od Petra.

      Vymazat
  12. Mám malou představivost, takže ji tam (asi jako jediný) nevidím. Ale je fakt, že v kůrách stromů je toho k vidění opravdu dost

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt ne? No když jsem jí na první pohled viděla i já ....

      Vymazat
    2. Já s tím mám problémy pořád a dost lidí tím vyvádím z míry. Nejhorší to je ve skalách,to pořád slyším "no neříkej mě,že tam toho čerta,koně,žábu,.... nevidíš! ". Nevidím !!!

      Vymazat
    3. No někdy mám problém vidět to co ve fotkách vidí Petr a jindy tam vidím úplně něco jiného než on :-D :-D

      Vymazat
  13. Hned mě napadla inspirace Čerfem. Jen nemám fantazii, abych v těch vzorech něco konkrétního viděl.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....