23 listopadu 2019

Sám ...








18 komentářů:

  1. Copak je to za opuštěného chlapce...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlídač velmi, velmi drahého míšeňského porcelánu v jeho prodejně ;-) Čili Sám mezi luxusem...

      Vymazat
  2. Sám voják v poli.;-) Porcelán jsi nefotila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té prodejně ne, ale jsou na blogu články z návštěvy míšeňské porcelánky i muzea. Tam je porcelánu.... najdeš v rubrice Na cestách a je to vloni v prosinci.

      Vymazat
    2. Tak jsem si všechny články o míšeňském porcelánu přečetla. Určitě by se mi líbilo nahlédnou do výroby a obdivuji skvostné kousky, které jsou v muzeu. Památeční porcelán doma mám, ale určitě není míšeňský. R.

      Vymazat
    3. Je to krásné, ale já na takové serepetičky nejsem. Mám sice po mamince set anglického porcelánu a pár talířů a misku, ale to je tak všechno co skousnu mít. Ale Míšeň to také není. Ale je divné, že při vyklízení bytu jsem nenašla opravdu krásný čínský porcelánový čajový servis který byl z tak tenkého porcelánu že přes hrnečky prosvítalo světlo a byly lehounké jak pírko, a pak takový porcelánový černoušek panenka. Obojí bylo tak sto let staré a nevím kam se to podělo. Obávám se, že jak se to mamince v hlavě začalo motat, tak to někomu strčila. Vždycky mi říkala, Tohle bude tvoje. Teď lituju, že jsem si to nevzala už dřív, když mi to dávala. Počítám, že si myslela že to nechci. Mě jen bylo blbý si to brát za jejího života.

      Vymazat
    4. A míšeň poznáš lehce. Má na spodku ty dva zkřížený meče

      Vymazat
    5. Skřížené meče tam nejsou. Mám porcelán schovaný jako památku na maminku, rozdělily jsme se se sestrou, brácha nic nechtěl. Po její smrti to zmizelo, také nevím kam.:(

      Vymazat
  3. Není sám, má tam vozík! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý postřeh, ale oni tam byli i lidi co si to tam prohlíželi. Akorát jsem chytila okamžik kdy tam byl opravdu takhle sám...

      Vymazat
  4. I ten servírovací stoleček je prázdný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No prosím, nechají chudáka o hladu mezi tolika talíři!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Nevím jestli stát a koukat každý den na stejné věci by mne přivádělo k rozkoši....

      Vymazat
  6. To si majitel sám dělá ochranku? Super foto. Naprosto minimalistické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zaměstnanec prodejny v muzeu. Hlídá tam to co se prodává.

      Vymazat
  7. Hned mě napadlo, že je to hlídač v nějakém muzeu. Těm se musí čas neskutečně vléct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono stačí prodávat v samoobsluze, já si to zažila a byl to děs. Buď si stál půl dne na bedně a hlídal regály nebo zas půl dne za kasou a nemohl si ani na záchod. Proto jsem měla raději pultové prodejny.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....