30 listopadu 2019

Lapená v síti ...







16 komentářů:

  1. Krásná fotka.:) Někdy jsme lapeni s síti života.
    Měj pěknou sobotu. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nemůžeme se z té sítě vymanit ...

      Vymazat
    2. Hlavně jsme lapeni v sítích sociálních.

      Vymazat
    3. A někdy se také ani z nich neumíme vymotat a pak se nám z toho zamotá hlava!

      Vymazat
  2. U nás by dnes byla lapená a zamrzlá v síti...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo celej den kolem nuly. Teď už pod nulou...

      Vymazat
  3. Chudák pavouk, měl policeno na něco úplně jiného.... ����

    OdpovědětVymazat
  4. Pavučiny letos nějak nevidím. Dobrý detail.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po nich (primárně) koukala snad jen dvakrát. Neměla jsem moc náladu na focení.

      Vymazat
  5. Všechny druhy sítí jsou zrádné....

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky, ale já tedy zkoušela úplně něco jiného.No, aspoň že to vůbec nějak vyšlo, to večerní sluníčko na ní svítilo jen tři minuty, pak se zatáhlo.

      Vymazat
  7. Akorát k jídlu moc nebude :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu asi ne. Pokud není pavouk už z nové generace vegetariánů a veganů...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....