04 října 2019

Přání ...






Až přijdete dneska domů, budete unavení a podráždění, až si budete chtít hned sednout a dát si kávu a pod nohama se vám bude plést váš pes nebo kočka, budou vám překážet a vy budete chtít vybuchnout, tak si počítejte do deseti, pak se podívejte do těch očí v kterých je nekonečná láska a řekněte jim : " Všechno nejlepší k svátku ! " ..... protože dneska je mezinárodní zvířat a oni si to zaslouží!


11 komentářů:

  1. Přeji všem zvířátkům všechno nejlepší k svátku. I našemu želvíkovi Poldíkovi.
    Měj pěknou sobotu. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sobota je hnusná, mokrá a šedivá. Zahrada začíná čvachtat a já jsem zvědavá, kdy se mi podaří před zimou jí posekat, nebo budeme mít na jaře všude fleky po sněhové plísni. Tedy pokud napadne sníh....

      Vymazat
  2. Ať žijí! Obzvlášť kocůři.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak rybenky se v koupelně neukázaly, tak jsem se alespoň pomazlila s octomilkama :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ses s nima mazlila plácačkou, nebo novinama? ;-)

      Vymazat
    2. Plácavýma rukama, ale ty mrchy se nechtěli družit :D.

      Vymazat
  4. Pěkné. My zvířátka milujeme. Ano, ty jejich oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo by je nemiloval... I když těch sviní co jim ubližujou je čím dál tím víc. 🙄😵

      Vymazat
  5. Vypadá, že ti ten svátek připomněl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to mi připomínají úspěšně 24 hodin denně 😆

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....