29 října 2019

Po na můj ....




.... vkus trochu krátkém, byť i tak prodlouženém víkendu na podzimních Brdech a tím pádem i psací přestávce se opět hlásím do blogové služby (ta mne tedy baví rozhodně víc, než ta pracovní). Tedy mohla jsem si pobyt prodloužit ještě o včerejšek a vracet se dnes, ale po minulé infarktové situaci na D4 těsně před Prahou, kde jsme se dostali s autobusem do kolony a já viděla na hodinách jak mi odjíždí ze Smíchovského nádraží na Hlavní jeden vlak za druhým a jak to nestihnu na Hlavní nádraží ani metrem na ten spoj, na který mám koupený e-lístek, jsem po prodlouženém víkendu raději volila návrat o den dřív. Aspoň jsem zas v klidu mohla alespoň trochu napravit obvyklé škody, které vznikají za hospodaření mého muže.
A konečně si i trochu odpočinout. Byl to na pohyb velmi náročný víkend kdy jsem nachodila něco mezi patnácti a osmnácti kilometry během po sobě jdoucích tří dní, rozštípala pár solidních špalků do kamen, pohrabala listí a ještě dovláčela k plotu kus plechu, protože nám opět přes něj prošly divoký svině a začaly mi rozhrabávat zahradu. Do toho ten děsnej posun času a tak nebylo divu, že v neděli jsem padla už o půl deváté do pelechu a usnula. A vlastně to samé se opakovalo včera. Ale bylo to stejně krásný.... Výlet na Dobříš, výšlap okolo Mníšku s Padesátkou, milá návštěva hudebního kamaráda, dobré dorty a sluníčko a teplo. To hlavně. To mi ten podzim strašně moc zpříjemňuje. I když dneska zas svítí, to ochlazení je opravdu markantní, nicméně se sluníčkem se to pořád dá zvládnout ....


A fotila jsem, samozřejmě, té kráse se nedá odolat. Takže tu povládne podzim krásný, zlatý a slunečný ...

14 komentářů:

  1. I u nás se do rána citelně ochladilo. Ovšem předcházely krásné, slunečné dny. Ve čtvrtek jsme po obědě s mužem vyrazili na krátký výlet a užívali si krásu přírody, která nabízela širokou škálu barev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt že celý týden a pak až do toho pondělí bylo nádherně teplo. Tady jsem makala na zahradě a teprv na chatě se věnovala procházkám...

      Vymazat
  2. Já dám denně 10-15 kilásků, ale je to pracovně, takže z toho tak dobrý pocit nemám :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trénink je to super! To bych taky potřebovala 😜. Takhle to mám nárazově

      Vymazat
  3. Takových zážitků! No to se zase máme na co těšit!!!
    Podle předpovědí to vypadá,že ten krásný a barevný podzim už bohužel končí. Stejně tak mě končí pracovní nasazení a počítám,že díky volnějšímu režimu se zase konečně budu moci zapojit do blogového světa. Jsem zvědavý,co všechno jsem u tebe zameškal...

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na Tvoje krásné fotky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je otázkou jestli jsou fakt krásné... I když jsem se tedy snažila ;-)

      Vymazat
  5. Tohle je na podzimu nejhezčí, když se vydaří babí léto. Krásné barvy. Jako by vyrostlo slunce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gingo má nádhernou zlatou barvu. Některé větve osvícené sluncem byly jak ze zlata...

      Vymazat
  6. Je pěkné zachytit podzim před definitivním odpadem listí a začátkem pliskanic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být to o týden dřív, bylo by to ještě hezčí!

      Vymazat
  7. Ještě také jezdíme na chalupu, ale už je to trochu pro otužilce.
    Dobríš ti závidím, ten jsem viděl naposled v základní vojenské službě, a to je už celá věčnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak to vypadá, už na chatu letos nepojedu. Od jara chci své toulání rozšířit na Příbram.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....