02 října 2019

Letos ...





.... jsem opravdu moc motýlů nenafotila. Dali by se pomalu spočítat na prstech obou rukou. A to ještě nejvíc jich bylo při mé poslední návštěvě na chatě. Původně jsem si říkala, že až budu na chatě, půjdu se podívat na louku kde jsem jednou objevila místo, kam se slétali motýli snad z půlky Brd. Jenže... v létě jsem neměla celé dva měsíce šanci tam odjet a když už, bylo září, a to už je většina motýlů tak nějak pomalu zazimovaná. Takže vlastně ty fotky tří motýlů z předminulého týdne je největší počet za letošek nafocených ....


... a to ještě jde o ty nejrozšířenější notoricky známé babočky paví oko ....



... a bodlákovou



... jen u téhle potvory nevím co to je. Možná Patrik by věděl....A Patrik věděl, je to Ohniváček černokřídlý


20 komentářů:

  1. Vendy, mně se letos nepovedlo nafotit žádného. Je jich málo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, že letos jsem jich viděla opravdu málo. A nafotila ještě míň

      Vymazat
  2. Mohl by to býtnějaký soumračníkl, Třeba?
    http://nd03.jxs.cz/752/625/f967097ce2_65516007_o2.jpg
    Pěkné fotky. I já letos moc motýlů nemám.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasavci.
    Já jich letos moc nenalovil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsou skoro jediný který jsem letos nafotila.

      Vymazat
  4. Zajímavé že motýly se mi ve volné fotit nedaří...Pamatuji se, že jednou na vých. Slovensku na cestě spousta baboček usedala na koňské bochánky, asi se vyhřívaly….

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takhle se občas najde místo, kde se soustředí bělásci nebo i jiné druhy motýlů. Taky jsem na chatě, kousek od těhle rybníků, fotila na jednom místě snad všechny druhy soumračníků a modrásků.

      Vymazat
  5. Máš krásné motýlky. U nás jsou jen ti škodliví, co žerou úrodu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady u nás jsem letos viděla i těch bělásků jen pár. Obávám se, jestli vůbec příští rok budu mít co fotit pokud se týká motýlů...

      Vymazat
  6. blondýna4/10/19 14:15

    Po letošním létě .. já motýle nerada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na jeden druh zanevřela. Jeho housenky mi zavraždily nádhernou velkou kroucenou vrbu.Podařilo se jim to během půl roku ...

      Vymazat
  7. Letos jsem tyto krasavce vůbec neviděl, jen ty prachobyčejné bělásky. Šlechta byla zalezlá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo jich letos hrozně málo. Tohle byl největší můj letošní úlovek...

      Vymazat
  8. Tak to první foto - to vede, VendyW! Tak krásně zachycené paví očko ještě nemám! Vidíš a to jsem si říkala kolikrát, jé, zas paví oko (tady nejsou skoro žádní motýli...).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z mála letošních mnou ulovených motýlů. Moc jsem jich letos nefotila...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....