26 září 2019

Když vládne ...





.... fotkám bílá... To musíte mít na zahradě nebo v truhlíku pár bíle kvetoucích chryzantém nebo japonských sasanek a pak se můžete v bílé topit. Přiznávám, že moje sasanky jsou zatím v jednom či dvou exemplářích. Tedy, ono by jich bylo víc, pokud bych jejich intenzivnímu rozšiřování po zahradě tvrdě nezabránila. Jsou jemné, jsou krásné, ale jsou to trifidi kteří se vám jak můžou rozběhnou po zahradě a v celkem krátkém časovém úseku vám jí zaplevelí. Tudíž já je nemilosrdně vyhubila až na jednu, kterou jsem pro jistotu zasadila do mísy, z které by neměla mít možnost vytvářet oddenky a tak se šířit do míst kam nemá. Nicméně, pokud máte místo které chcete nechat zarůst a nevadí vám že je časem najdete i jinde než jste je vysadili, pořiďte si tyhle krásky ....



Tahle je moje, je zevnitř květu čistě bílá, z venkovní strany je růžová


Tady ty krásky, vyšší a na rozdíl od mé čistě bílé, jsem fotila tento víkend před pokladnou Vrtbovské zahrady




Do truhlíků z vřesy jsem si koupila opravdu mini mini chryzantémky, ve čtyřech barvách. Mimo jiné i bílou. A tak jsem si takhle jednou vzala starosklíčko, mezikroužek a šla na to ...






12 komentářů:

  1. No vida, každý den se dozvím něco nového. Třeba že existuje japonská sasanka :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Sasanky znám jen ty volně kvetoucí, ty japonské jsou také krásné. Chryzantémy mám moc ráda a Tvé fotky je krásně zachytily. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska jsem se dívala do katalogu na jiné barvy těch sasanek a už mám vybráno...

      Vymazat
  3. Nedělní vycházku dávkuješ po kapkách...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to jo. Já mám k uveřejnění ještě fotky z té první s Petrem. Ta naše teprve přijde na řadu. Jo, teď mi došlo že jsem ti zapomněla poslat ty fotky. Zítra to napravím.

      Vymazat
  4. Podzimní sasanky...také je budu muset opatřit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mám vybranou fialkovou poloplnou odrůdu

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....