24 září 2019

A znovu ty kapky ....




.... které tvořila díky minulým chladným nocím ranní rosa. Navíc do nich i svítilo sluníčko a tak jsem, byť mi docela mrzly prsty na spoušti, opět prošla zahradu a hledala co by se kde dalo vyfotit. Copak o to, bylo toho dost, ale nebylo to ve finále ke koukání. Nakonec zbylo z asi třiceti fotek koukatelných cca deset ....









10 komentářů:

  1. Kouzelný, ty kapky prostě umíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jen z jednoho místa! :-D Tam si totiž můžu opřít dobře obě ruce a tím pádem je mám stabilizované a pak se i podaří že jsou ostré...

      Vymazat
  2. Krásné fotky, moc se mi líbí ta první s peříčkem.
    Měj se krásně. R.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky z jiného světa. Krásně třpytivého!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, tohle mě baví, když pak člověk vidí výsledky ;-)

      Vymazat
  4. Na podobné fotky se můžu dívat pořád. Ta se sluníčkem je překrásná. Prostě umíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpad je hodně velký, než se vyvrbí pár které se dají publikovat....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....