24 srpna 2019

V ranní mlze ....





16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Od tebe mne každá chvála těší dvojnásob...

      Vymazat
  2. Má to nevšední atmosféru, boží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A víš ze kdy to je? Z toho našeho společného výletu. Po ránu, když svítralo tady bylo v místech kolem řek mlha a jak jsme projížděli a nabírali lidi tak jsem po cestě občas fotila....

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Však taky patřila ke krásnému dni a výletu!

      Vymazat
  4. Vendy, ty mlhy jsou tak fotogenické, jen já jsem žádnou ještě nenafotila. :o) Hezké foto. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v mlze fotím hodně ráda, ovšem nejraději jsem, když mne přepadne na chatě, tam to mám do lesa jen skok a nemusím se vláčet nikam daleko. Navíc v lese je mlha nejhezčí. Tohle se podařilo cestou, nicméně vždycky bych nejraději řidiče stopla a šla fotit. Což by ovšem nekvitovalo dalších 45 cestujících v autobuse!

      Vymazat
  5. Mlha je také fotogenická. Je to hlavně podzimní jev a proto podzim můžu. Pavučinky, pak i námrazu na rostlinách..... pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je mlha jarní ranní, velmi brzká ....

      Vymazat
  6. Připomíná mně to, že léto je pryč a zase přijdou všední dny jeden jak druhý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paradoxně tahle celá barevná série vznikla v jedno květnové brzké ráno cestou do Drážďan.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....