07 června 2019

Tou cestou, tím směrem ....





.... bylo k vidění mnoho zajímavého i oku lahodícího. A jak je mým zvykem, fotím i během jízdy. To mne také dalo dohromady s tou paní z Chrudimi, která mi pak poslala fotky a vy je mohli, označené hvězdičkou, vidět v minulých článcích. Byly jsme jediné a ostatní nechápavě koukali co to vlastně fotíme. A hlavně proč...
Takže tyhle fotky použiju jako takový oslí můstek, protože jsme už opustili zámek a jedeme dál do Vratislavi. Jsou to fotky focené od začátku výletu, nejen z Polska ale i z Čech ....




Tuším že představovat tento český zámek je úplně zbytečné.
Ale i tak ... jeden náchodský zámeček, vršku kulatého


Broumovské stěny ...



... a zdejší krásný cisterciácký klášter



Následující fotky už nejsou nic pěkného. Nejedná se o zapráskanou dálnici D1 při dopravní nehodě, ale důkaz toho, co jsem psala. Davového šílenství z květinového festivalu. To jsou příjezdové cesty k parkovišti pro osobní auta. A to jsme odjížděli něco kolem půl druhé a zámek se zavírá o půl páté. Jestli to všichni stihli, bůh suď... 




Žlutej mor vládne všude, tedy i v Polsku. I když někdy je v krajině hezkým barevným doplňkem. Při cestě do Vratislavi se dost šeredně zatáhlo a tak řepka dělala krásný kontrast k ocelově šedé obloze



Příště už se budeme procházet, a to dokonce i za sluníčka, byť to tak chvíli nevypadalo, po starobylé Vratislavi ...

8 komentářů:

  1. Hezké fotky z cesty. Líbí se mi i fotky s řepkou, kontrast žlutého pole a šedivé oblohy je zajímavý. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, krom těch stromů na obzoru právě ta řepka s šedou oblohou bylo to, co mne zaujalo.

      Vymazat
  2. Vendy, moc hezké fotky. I s tou řepkou, kterou teda už nesnáším. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řepka je zlo, mor, sračka. Ale jak jsem psala už u Dáši, pro nás kdo fotografujeme, je to skvělý doplněk přírody a tím pádem i fotek. Jinak doufám, že už brzy zakroutěj Hrabišovi politicky krkem a tohle žlutý neštěstí zmizí z polí.

      Vymazat
  3. Také fotím za jízdy a kolikrát si říkám, že si lidé asi ťukají na čelo. Ale je mi to srdečně jedno.:) Díky za připomenutí náchodského zámečku. Tam jsme také trávili dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to tak nějak k tomu patří, není krásné jen to místo kam se jede, ale i po cestě je spoustu věcí které si člověk rád vyfotí a pak si je připomene

      Vymazat
  4. Fotky jsou povedené, vůbec není poznat, že jsou přes sklo autobusu. Jejich výhodou je právě odstup od památek.

    Náchodský zámek jsem nepoznal, protože v těchto končinách jsem nikdy nebyl. Ale skalní stěny u Broumova mám v seznamu "k vidění" :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už v Náchodě jednou byla, s dcerou když jezdila ještě jako obchodnice. Dávaly jsme si kafe pod zámkem na náměstí v kavárně Danyho Smiřického. Ale na zámku jsem také nebyla. Broumovsko je velmi zajímavé a pohledné.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....