27 května 2019

V modrých tónech ....




.... jsou poslední z květinových aranžmá. Dnes v trochu netradičním čase, páč tenhle týden sloužím od rána za kolegyni na dovolené, se rozloučíme s romantickými květinovými aranžmá polských floristů.
Ale zatím se ještě se zámkem loučit nebudeme. Ještě se podíváme na některé exempláře bonsají, které měly svou vlastní část výstavy, obrazy které mne na zámku něčím zaujaly, orchideje které se zde daly koupit a na zámecké terasy,  a pak se vydáme na cestu do čtvrtého největšího polského města Wroclavi (Vratislavi).
Pokaždé když někde vidím modrozelenou kombinaci, vzpomenu si na hlášku že Zelená a modrá, pro blázny dobrá. Ovšem zrovna u květin tohle pořekadlo vůbec neplatí. Naopak, modrá a zelená se skvěle doplňují ....












 

Další z " lučních " aranžmá



*

14 komentářů:

  1. blondýna27/5/19 15:53

    Tohle poslední, tedy poslední fotka se mi libí, nejméně ta naaranžovaná louka, ovšem je to věc vkusu a pohledu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je zajímavé, že měli hodně těch květinových sloupů, to je ta poslední fotka. Mě u těch lučních vadily ty do dálky svítící zelené truhlíky. Jinak to bylo prostě takové moderní pojetí a skloubení lučních a skleníkových květin. Ale že bych z toho byla nějak odvázaná, to taky ne....

      Vymazat
  2. Krásný! Modrá je dobrá, jak už jsme si tu psaly, modrá blondýnkám sluší a já ji mám moc ráda. Poslední dobou ujíždím na světle džínové :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda Royal blue. Prostě jsem na ty tmavší odstíny....

      Vymazat
  3. To rčení také znám a právě příroda nám dokazuje jak zelená a modrá spolu krásně ladí. Zase jsem se kochala, poslední aranžmá je nádherné. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková krásně osvěžující kombinace..... krásně chladí.

      Vymazat
  4. V modré ale zdaleka nejen v modré...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to pak došlo, když jsem ty fotky dávala, že té modré tam zas tolik není, nicméně to bylo tak výrazné tóny, že měl člověk dojem, že ta modrá tam je dominantní.

      Vymazat
  5. Nešel mně FB, a tak přišel kamarád opravář a zkoušeli jsme, jestli mám účet na Googlu a jak mi funguje blog. Proto ta divná zpráva. Nyní už by mělo být vše v pořádku!!! Promiň!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš se za co omlouvat, napadlo mne, že asi proběhlo něco kdy zkoušíš spojení :-D

      Vymazat
  6. Modrou barvu mám v oblibě, ale zdá se mně, že v pokojích růžová víc vynikla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byly ty nejsvětlejší pokoje, proto tam ty růže tak vynikly. Tohle byly dost tmavé a malé pokoje a ta aranžmá trochu zanikala

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....