22 května 2019

V bílé ....




.... barvě jsou první aranžmá. Sice kdybych je brala podle toho kde jsem je fotila, byla by asi v posledním článku, nicméně já , tak trochu se držíc barevné škály, dávám je jako barvu startovní. Oproti jiným barvám jich tolik nebylo, bílá se používala spíš jako doplňková k jiným. O to ale byla zajímavější ....










*


*



*




6 komentářů:

  1. Pěkné, hlavně ten růžový nádech na prvních snímcích...lilie...

    OdpovědětVymazat
  2. Floristi se opravdu předvedli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, některé věci měli vážně vymazlený...

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí první dekorace. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lilie byly opravdu krásně naaranžované... když mě se tu moc liliím na zahradě nedaří.Buď mi zakrsávají, nebo mi je žerou slimejši. Přitom je mám moc ráda. Vedle sousedce jdou krásně, tak nevím kde je chyba.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....