06 května 2019

Ani letos ...




.... prostě nešlo tu krásu ignorovat. A čem že to mluvím? Samozřejmě o magnóliích. Můj prťouš odkvetl hodně rychle, navíc ho trochu popálil lehký mrazík i přesto, že jsem jí dala celou do pytle. Ale pár fotek jsem udělala. Dneska se ale budu věnovat jejím větším příbuzným jak se mi kde namanuly a měla jsem sebou něco čím se dalo fotit ....


Zámkem začneme, protože zámkem končit budeme. Magnólie tu dělá krásný rámec


Stejný strom na stejném místě


A dva zástupci téhož rodu. Vyšší je lyriovník tulipánokvětý a před ním magnólie z předchozích snímků


Druhé zastavení v Litomce u magnólie




A už jsme na druhém zámku u magnólie, a to na Mníšku. Stihla jsem na poslední chvíli vyfotit zdejší krásku





A jak jsem říkala, zámkem jsme začali, zámkem končíme ...





10 komentářů:

  1. Jo, jo... tomu se nedá odolat.

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě nádhera!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnólie fotím nesmírně ráda a nesmírně rád a dlouho na ně dokážu koukat....

      Vymazat
  3. Magnólie jsou nádherné, takový zázrak přírody...

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, krásné fotky. Magnólie jsou fotogenické a vůbec se ti nedivím, že jsi neodolala.
    Na spoustě míst je letos hodně poškodil mráz, všimla jsem si toho před velikonocemi cestou ze Šumavy, kde v okolí Klatov byly všechny zrezlé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky trochu dostaly na frak, ale okolo Prahy nebo v té Litomyšli to zvládly skvěle.Je pravda, že tam kvetly dávno před těmi mrazíky, takže je to nechytlo.

      Vymazat
  5. Magnólie jsou pro mě symbol května.
    Letos jsme koupili malý stromek a zasázeli, jsem zvědavý, jestli se uchytí a dožiju se někdy květů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, dnes, tím že jsou roubované na podnož tak kvetou i malé stromky. Vždyť ta moje malá stellata která mí sotva metr mi kvetla už podruhé od té doby co jsem si jí před dvěma roky koupila zhruba 20 květy.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....