19 dubna 2019

Milí zlatí....








Veselé velikonoce všem kdo ke mě chodíte pravidelně nebo jste jen náhodou zabloudili přeji z rozkvetlých Brd .. 

18 komentářů:

  1. Vendy, přeji Ti krásné velikonoční svátky. Růža

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji ti, i tobě přeji krásné a sluníčkové svátky velikonoční! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, i Tobě přeji krásné svátky. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, i tobě pěkné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, také přeji nádherné svátky.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. I Tobě přeji krásné svátky jara!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. I tobě přeji krásné a pohodové Velikonoce !

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji. Velikonoce jsem si užila u plotny a trouby, pak s vnoučaty a rodinou a včera zahradou. Zakázala jsem si počítač, a proto děkuji až nyní. :) Ale to nevadí. Krásná fotka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta třešeň mi kvete hned vedle chaty. Já krom té soboty co jsme byly s Padesátkou na Vyšehradě zahradničím a zahradničím... A dneska pro změnu budu zas. Tedy pokud nezačne pršet. Potřebuju toho udělat co nejvíc aby mi to při příští návštěvě nezabralo tolik času, protože to už tady budu jen na klasickej víkend.

      Vymazat
  9. Užil jsem si Velikonoc plnou měrou. Doufám, že i ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To v každém případě. Parádní procházka po Vyšehradě s Padesátkou, práce na zahradě i dokonce ne úplně očekávaná návštěva kamaráda. Akorát do lesa jsem se nedostala. To jsem měla v plánu dneska, vyrazit na prochajdu do Kytína a místního pivovárku jenže táák hnusně fučí že jsem nikam nešla.

      Vymazat
  10. Přeji krásný i ten po velikonoční čas a brzy nadcházející májový......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a doufám že se mi zas pár takhle krásných dnů podaří urvat i v květnu při těch druhých svátcích.

      Vymazat
  11. Já už můžu popřát jen, aby májové svátky se vyvedly stejně jako Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já budu doufat, že se mi podaří zas urvat tak dlouhé volno jako bylo teď a i tak krásné počasí. Alespoň o jedněch květnových svátcích.

      Vymazat
  12. Anonymní26/4/19 12:46

    Dobré...naštěstí máme zahrádku jako dlaň, tak s tím tolik práce není, včera jsem vytrhával jakýsi plevel, který se nám tak rozmohl....A vody tam na zalévájí "prasne" i tak dost. J. Turoň

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám na údržbu okolo baráku cca 1500 m a na chatě ještě o něco víc. Ale tam se to omezuje jen na určitý úsek. Zbytek jsou zbytky lesního porostu a tam bych už potřebovala mechanizaci a někoho kdo mi to tam vyklučí, vysbírá popadaný větve a srovná terén. Za den (když jedu na víkend) toho stihnu jen málo....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....