02 března 2019

Jarní koláž .....




..... pokaždé když jdu tady do krámu nakupovat, kochám se 
krásně jarní igelitkou s koláží jarních květů. Proboha proč mne takový nápad nenapadl také? To vážně nemám žádnou fantazii abych něco takového taky vytvořila?? Ne, nemám ...
musím nejdřív vidět a pak vytvořit. A to je ten rozdíl mezi mnou a fotografy. Nebo mezi mnou a těmi kdo  vytvořili. Prostě sama se nenakopnu a neudělám, musím být nakopnuta. Možná snad ještě když jsem dělala pičvorkové ozdoby tak jsem tvořila něco co jsem sesumírovala, vymyslela a stvořila já, ale i v tomhle tvoření jsem ze začátku tvořila podle jiných .... no jo, jenže,  když už všechno 
bylo vytvořeno!


Takže pro všechny ty které a kteří mají rádi jaro
jedna jarní koláž ....


11 komentářů:

  1. Krásná koláž, jaro mám velice ráda.:-) Už se moc těším až začne růst tráva, začnou se zelenat stromy.Miluji tu svěží zelenou barvu. A začnou kvést květiny. Něžné sněženky už někde kvetou. A těším se, že vystihneme tu pravou chvíli a pojedeme se podívat jak kvete koniklec nebo bledule. Prostě se moc těším na jaro.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na bledule se těším, chceme letos s dcerou jet nafotit Bobuli v bledulích....

      Vymazat
  2. Na tohle se moc těším, až začne všechno kvést a vonět, nádhera! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát lkdyž tak koukám z okna na zahradu, to zas bude práce než se to všechno zas púo zimě vyklube!

      Vymazat
  3. Ale vždyť ty máš takových záběrů ve svých kalendářích bezpočet. Jen je dát vedle sebe :).

    OdpovědětVymazat
  4. Tak za chvíli to vypukne, resp. už začíná vypukávat...

    OdpovědětVymazat
  5. Už aby tu jaro bylo doopravdy, i když mě na okně kvete karafiát celou zimu. Není divný...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná je, ale ty buď ráda, že ti krášlí dny! :-D

      Vymazat
  6. Svěží, krásné, už aby to tu bylo. právě nám trochu zasněžilo, ale na zemi se opět protahuje sluníčko, které vločkám nedovolilo zůstat na místě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady taky nezůstávají, ale je to hnus velebnosti...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....