11 března 2019

Dneska tu je zima ....




.....  i se sněžením, a tak se hodí tahle kolážička. 
Jen doufám, že to jsou ty poslední záchvěvy....


11 komentářů:

  1. Moc krásná koláž, nejen jako vzpomínka na echt sníh, ale i na vánoční světýlka. :-D
    Počasí je opravdu dneska hnusné, u nás také několikrát sněžilo. Ani ty teploty nejsou vysoké. Kamarádka je s manželem v Zillertalu a jak psala, je to tam podobné - chvilku sluníčko a pak metelice, kdy není vidět na pár metrů.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to krásný, ale jen na fotce a za oknem. U nás se to taky pěkně mele, není vidět na krok a vločky velký jako chipsy :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani za tím oknem se mi to nelíbí. Teď už ne...

      Vymazat
  3. blondýna12/3/19 08:27

    Ptáci ráno ve čtyři hodiny tak řvali, že jsem si při cestě do práce říkala, že nějaký sníh a vánice nejsou poplatné, prostě je to za rohem.
    Fotky pěkné, stylové.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, krásné fotky. U nás včera byla bílá chumelenice s větrem, ale sníh nezůstal. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná koláž. Poprašek sněhu, co byl ráno, už roztál a sluníčko se snaží vykukovat mezi mraky. Snad se brzy jara dočkáme. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Zima, stále zima. Také jsme se chystali do zahrady pokračovat v přípravě skleníku a foliovníku, ale asi by mně umrzly prsty, a tak jsem uklízela doma. Z domu to vypadalo docela pěkně - modrá obloha, sluníčko, ale venku katastrofa.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, já už nechci sníh. Fotky pěkné. U nás už naštěstí nedržel. Tak snad to vydrží.

    OdpovědětVymazat
  8. I teď na konci března se má ochladit na 10 stupňů, ale to už jsou jen poslední křeče zimy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že aspoň v sobotu nebude nějak lejt. Sice budem asi nejvíc ve sklenících či zámeckých pokojích, nicméně nás čeká i procházka po Drážďanech.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....