14 února 2019

Zimní sušiny ....




Venku valem ubývá sněhu, meteorologové prý předpovídají brzký nástup jara (to bych jen uvítala) ale tady na blogu ještě pár dní bude zima hrát prim. Co fotit v zimě když je všude sníh .... námrazu, pokud jsou vhodné podmínky ke vzniku anebo moje vcelku oblíbené sušiny. Zbytky listů na větvích, suché trvalky, bodláky....
prostě vždycky se něco na zasněžených loukách a u cest najde.
Něco jsem teď našla i já a také vyfotila, ostatně jak jinak 😉















12 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta poslední. Ač zimní, tak laděná do teplých barev. Má bodláček pěknou čepičku. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té jsem si trochu zahrála s barvama. I když v originále byla taky do tepla.... a čepička mě právě zaujala.

      Vymazat
  2. Taky nám ten sajrajt pomalu taje, dokonce jsem koukala, že má být kolem příštího víkendu i 15 stupňů. To by už šlo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám, že už začne teplo. Už jen proto, že bych mohla jezdit z práce a do práce na kole a ne se táhnout unavená domů pěšky....

      Vymazat
  3. Anonymní14/2/19 15:50

    Je to umění se dívat a takhle krásně to vyfotit. Úžasný je ten bodlák s bílým kulíškem. (Signora)


    P.S. Stále moje adresa obsahuje neplatné znaky. Tak nevím, nic neplatného tam nevidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě řekni .... zatím jseš asi jediná, kdo má stále problém. A zkoušela jsi co to udělá když si zadáš odebírat jako pravidelný čtenář?

      Vymazat
  4. Kouzelné, barevně na jedničku, mám tohle zimní moc ráda s modrou oblohou a sluncem v zádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se sluníčkem v zádech snesu I zimu....;-)jinak si může trhnout. Teď by snad i tady mohl být hezký víkend, tak doufám, že už si bude možné dát polední kávu na terase.

      Vymazat
  5. Tak loňské květiny se ještě naposledy zaskvějí v kombinaci se sněhem....a už bude startovat jaro, u nás už kvetou sněženky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady teprve slezl sníh a zem je ještě dost promrzlá. Navíc sněženky mi kvetou dost pozdě. Ale už na podzim vylezly některé krokusy, tak počítám že budou brzy kvést. Talovíny mi zřejmě rozryl krtek, takový hovado co dělá hromady jak hrom, a zabrousil rovnou tam, kde má osázený hrobeček Matýsek...

      Vymazat
  6. Ta modrá obloha tomu sluší. Málokdy se v zimě vidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No letos tedy se modrá obloha viděla sakra málo!

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....