28 února 2019

Šneček ....





..... na stromě? proč ne .... tenhle si v létě štrádoval 
po větvičce jabloně a z výšky se díval na svět. Všimla jsem si ho
čirou náhodou, a svištěla domů pro foťák. Naháněla jsem ho skoro jako když chci vyfotit Bobeše. Pořád se přede mnou snažil schovat
ale nakonec jsem ho přece jen nachytala a vyfotila ....








11 komentářů:

  1. Tenhle s barevnou ulitou je moc pěknej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bývají tu ti krásně pruhovaní.... ty jsou teprve krasavci

      Vymazat
  2. Šnečku, šnečku vystrč růžky......krásné fotečky.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si pokaždý když vidím šneka vzpomenu. Díky za pochvalu

      Vymazat
  3. Už se těším, až v létě vytáhnu na tuhle havěť foťák :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naprosto tě chápu, a počkej až objevíš kouzlo manuálního ostření a krátkou ohniskovou vzdálenost.... já měla štěstí, že jsem si první zrcadlo koupila v létě, takže se mi to hned fotilo!

      Vymazat
  4. Pěkný úlovek. Má hezkou ulitu.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, moc hezké fotky a jak krásně vystrkuje růžky. :o)
    Měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, parádní fotečky. Já už šnečka neviděla hodně dlouho, přemýšlím jestli u nás ještě někde jsou.
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je těhle malých žlutých nebo pruhovaných stále dost, i klasičtí domečkoví velcí se tu promenádují a občas mi sežerou na co přijdou, ale stále nejvíc tu je těch hnusáků plžáků bezdomovců. A když jdu na procházku údolím potoka, tak tam jsou spousty šnečků i šneků...

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....