25 ledna 2019

Všimla jsem si ....





.... při cestě z práce, že na splavu se po posledních mrazivých dnech ukázali letošní první ledouni. A tak jsem si včera po vysilujících dnech kdy jsem tvořila DPH a Kontrolní hlášení na chvilku vyběhla s foťákem zkusit jestli by se něco nedalo blejsknout. Obzvlášť potom, co v zasílaném e-občasníku byl článek jak ledouny fotit.  A tak jsem si to šla vyzkoušet. 
Něco málo jsem tedy nafotila, a tak dneska, když zas sněží si k tomu dáme i něco málo ledu....











16 komentářů:

  1. Paráda, nejvíc mě okouzlily fotografie 3,4, 6 a 7 (bráno odshora dolů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to jen takové odskočení na chviličku, takže jsem ani moc nepřemýšlela o těch záběrech.

      Vymazat
  2. Akorát jsem teď přišla domů, nemám tu ani trochu teplo a čekám, až se mi pokoje trochu vyhřejí. No a pohled na tvoje obrázky, byť moc krásný, mi tedy taky moc tepla nepřidá :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jó, to se nejdřív musíš věnovat domácnosti, zahřát se a pak teprve čučet na moje zmrzlý fotky! :-D

      Vymazat
  3. "Ledouni". To je zajímavý výraz, který se u nás nepoužívá. Voda je zajímavá ve všech skupenstvích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jak to jinak nazvat... zmrzlíci, namrzlíci... Ledouni mi připadají tak nějak nejlepší 😄

      Vymazat
  4. Různé formy vody mám na fotografii moc rád. Z téhle nabídky bych se asi rozhodl pro trojku s ještě trochu delší expozicí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem, ale z ruky už to bylo rozmazané. Já jsem si stativ nebrala, protože jsem jen tak vyběhla zjistit jestli by něco šlo nafotit. A ani položit tentokrát foťák na betonový rantl nešlo, protože by mi nezabíral to co bych potřebovala.

      Vymazat
  5. blondýna26/1/19 10:21

    Kouzelná zima na fotkách, krása !

    OdpovědětVymazat
  6. Ledouni - já jsem myslel, že půjde o nějaké živočichy :).

    OdpovědětVymazat
  7. Podobné fotky miluju. Jen se mi letos nějak nechce chodit ven. Vyla jsem jednou a ještě jsem to ni nezvládla dát na blog. Povedly se ti. Líbí se mi tekoucí voda jakoby lemovaná krajkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslela jsem že ještě něco nafotím, jenže napadl sníh a veškerý efekt zmizel. A dneska už je solidně teplo a tak fofrem taje.

      Vymazat
  8. Krásné ledové fotografie. Růža

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....