29 ledna 2019

Skála ....







8 komentářů:

  1. To mně připomíná stěnu Hohe Wand, o které jsi také kdysi psala.

    Ještě odbočím, prohlédl jsem si tvé články o výstavě Titanic v Praze z r. 2016 a máš tam moc pěknou sestavu fotografií, něco z toho jsem si ani nevšiml.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však to taky Hohe Wand je. Já zas nefotila něco z toho co ty. Prostě každého zaujme něco jiného. A vsadím se, že kdyby na té výstavě byl ještě jiný bloger bude mít taky nafocené jiné detaily ...

      Vymazat
  2. Hohe Wand mě napadlo v první vteřině. Kdysi jsem také byl, ale tehdy bylo dost bídné počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chytla úplně suprově s počasím...

      Vymazat
  3. Z té fotky mě jímá závrať. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to ještě kdybys stála na tý plošině co vede do prostoru! 😜

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....