28 ledna 2019

S dráty .....







10 komentářů:

  1. Nevím ti ani proč, ale když se na to kouknu, hned mě napadne otrava krve :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však by se pěkná dala pořídit takovejma drátkama, to určitě 😏🤭

      Vymazat
  2. Krásně zachycené pápěří na rezavějících drátech, či snad zbytek pavučiny. :-)
    Máš úžasný cit pro detail.

    OdpovědětVymazat
  3. blondýna29/1/19 08:03

    Já ti naprosto zodpovědně povím, že mi takový drát způsobil 30cm jizvu, bolest, hnití a atb. Nemohu se radovat, i když fotka je působivá, já mám husinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem psala Janince, že není problém si takovou otravičku přivodit!

      Vymazat
  4. To by se hodilo do TlusŤjochovy série Mistra Plota :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, tohle nebyl úplně plot. I když ... Je to pozůstatek ohrazení pozemku v lese kde rostly kdysi malé stromky .

      Vymazat
  5. Tady bych asi volila úpravu BW. Ale i tak je fotka super jako minimalistická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přemýšlela jsem o tom, ale nakonec mi přišlo lepší nechat to v barvě.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....