08 prosince 2018

Textury II ....





Druhá várka textur se na vás chystá právě teď. Opět většina z nich
je z lesní procházky po lese na chatě. Vlastně letošní poslední, protože když jsme teď byli pro Myšpulína, vlítla jsem do lesa jen mrknout po chvojí a zas jsem valila zpátky. Vlastně jsem za celý víkend foťák vůbec nevzala do ruky. Hlídání Bobeše a Myšpulína mi zabralo všechen čas a na focení nebylo ani pomyšlení.
Jediný okamžik kdy jsem ten foťák vzala do ruky bylo 
po návratu kdy jsem valila nafotit nějaké zamrzlé fotky ze zahrady...











Následující fotky jsou malá výjimka, ty vznikly v botanické zahradě





Ledové království minulého pondělí


K téhle fotce mi minule napsal Čerf svůj komentář o určitých úpravách které by udělal on. Je pravdou, že on už má zkušenost v hledání detailů ve věcech kde by je jiní nehledali. Zkusila jsem, ořízla a otočila a ejhle! ono vykouklo strašidýlko vyplazující na mne rošťácky jazyk....




9 komentářů:

  1. "Strašidýlko" bylo trochu vidět, jen by to chtělo nový záběr makrem z větší blízkosti :-). Dneska u mne vedou barevná kopí na desítce a tématem i devítka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to bych musela ten makro objektiv mít.... Jsem ráda za to, co nafotím seťákem. A mezikroužky nenosím pořád sebou. Ani nevím jestli jsem je vůbec na ten seťák zkoušela.

      Vymazat
  2. Mně se líbí ta zmrzlá fotka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to po dlouhý době pěknej ledovej nářez ....

      Vymazat
  3. Pěkné fotky, už ta prvbí s pukajícími žaludy a ta potvůrka na řezu v hromadě dříví..a ta spleť vláken lišejníku...

    OdpovědětVymazat
  4. No super. Všechno povedené kousky. Já mám nějakou fotící stagnaci. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď taky. Peču cukroví, hlídám ty dva trhače a nemám moc náladu fotit. Vynahradím si to teď v sobotu, jedu do Míšně a na Moritzburg, tak se nafotím až, až ...

      Vymazat
  5. Mně se nejvíc líbí červená špičatá zakončení zelených listů. Neznám je, ale vypadají jak od kosatců.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....