22 prosince 2018

Přání ....





Krásné a klidné vánoce všem!


A velké poděkování Majce (MarijaKes) za tohle krásně stvořené prání.

8 komentářů:

  1. Děkuji za milé přání, i já tobě a tvé rodině přeji pohodové svátky vánoční a v novém roce hlavně zdraví, štěstí a spoustu radosti ze života :-).

    OdpovědětVymazat
  2. VendyW, přeji pohodové Vánoce a v novém roce jen samé radosti, hodně pěkných výletů a fotografických úlovků,

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, přeji požehnané vánoce, klid a pohodu.
    Vím, že tento čas přežíváš v neklidu, bude pro tebe citlivější než ty ostatní.
    Myslím na tebe a chlupáčům na pěkném přání ...hlavně pohodové soužití, jejich panička by si ho zasloužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, je to trochu jiné, máš pravdu, ale mamina je tu se mnou i ve výzdobě, letos jsou to její vánoce, všechno co měla vždycky doma teď mám ve výzdobě já, a je mi fuk jestli to ladí nebo ne. Chlupáči se učí spolu vycházet tak snad už to bude jen lepší.

      Vymazat
  4. Klidné Vánoce a příjemnou atmosféru sounáležitosti, které jistě dříve či později podlehnou i tvoji chlupatí rodinní příslušníci :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, moc ti děkuju. Chlupáči už začínají podléhat. Je to jak u lidí. Musí se naučit spolu vycházet....

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....