22 prosince 2018

Kostýmní část výstavy I .....





Po dvou dnech přestávky, kdy jsem vstávala o půl páté, mazala do práce, tam až do půl druhé vlála jak urvanej plakát, jen s pár krátkejma přestávkama, doplazila se domů, případně si ještě odskočila uklidit na penzion, a pak už jen přemáhala křeče v nohách a brutální bolest v rameni, mám konečně zase svůj pravidelnej režim. Tedy ne že bych nic nedělala, dneska bude až do odpoledne čistě kapří a úklidový den, ale můžu vstát aspoň o půl osmé a dát si na probuzení v klidu kávu. A napsat nový článek, prorejdit ostatní blogy co je kde nového a odepsat na komentáře.
Dnes tedy se podíváme na originální kostýmy z filmu, tak jak jsou
naaranžované na výstavě ....


Ještě jednou vchod do zámku. Tedy ten hlavní...


Určitě poznáváte kostým preceptora, kterého hrál Jan Libíček


Dokonce i hnízdo, z kterého Vinckovi (aspoň tuším že se tak Vladimír Menšík ve filmu jmenoval) spadly oříšky do klína
tu je





Stejně jako hudebníci, jsem i já nahlížela dolů do tanečního sálu.
Jen mne mrzí, že nebyl zahrnutý do výstavy aby se do něj dalo nakouknout i normálně


Kdo by nepoznal Popelčinu kukličku? ....


.... králův zimní kostým ....


.... a proslulé rogalo macechy? ....





12 komentářů:

  1. Mně se líbí král, teda až teď, to byl moc hezký chlap...

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být zvláštní pocit kolem těch kostýmů a rekvizit chodit. Král se mi taky líbil, jako padesátce, sympatický pán :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, protože to je tak notoricky známé. Ale zas letos se na tu pohádku budu dívat úplně jinak, z trochu jiné stránky....

      Vymazat
  3. Taková výstava je jako ocitnout se přímo v dění pohádky. Já jsem kostýmu macechy říkala netopir.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky, ale v jednom komentu na ČSFD bylo rogalo a to se mi tedy líbí ještě víc ;-)

      Vymazat
  4. Ten střevíček je tak velký, že bych takovou Popelku, které přesně padne, snad ani nechtěl potkat :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zřejmě ho tam zanechala Fiona ;-) Detailisto!

      Vymazat
  5. V pohádkách se člověk vrací do dětství, vlastně z něj díky dětem dlouho nevyjde.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Je zvláštní vidět ty notoricky známé kostýmy naživo. Moct si na ně (když tě nikdo neuvidí)sáhnout.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....