02 listopadu 2018

Zpět proti proudu ....




.... se pomalu vydáme, protože polovice už asi nudou hlodá volant. Ale stejně ještě si pár obrázků udělám, protože když už jsme vyrazili, tak to  musím využít. A navíc ještě se chci stavit v Neratově a podívat se po cestě na jeden kostel. Vídala jsem ho když jsme občas jeli na Šerlich a přes Zemskou bránu se vraceli, pak u Patrika na blogu když trávil v Orlických horách dovolenou a naposledy v televizi v seriálu Labyrint.
A tak se dnes s Divokou Orlicí
rozloučím ....









Z předešlé skály jsem z plošiny na ní fotila řeku z nadhledu





Ještě poslední pohled z mostu a frčíme dál ...


8 komentářů:

  1. blondýna2/11/18 15:51

    Ten život kolem řeky je tak inspirativní, neuvěřitelné.
    Rodí se zde krásné fotografie a tyhle v sobě mají i slunko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já strašně ráda fotím u živé vody. Jenže tady u nás je ta "řeka" 20 cm hluboká a z poloviny zarostlá. A potok škoda mluvit. A nic dalšího po ruce nemám.

      Vymazat
  2. Tak na ten kostel se těším, Labyrint je moje srdcovka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho taky můžu. Sice ta druhá série byla trochu slabší, ale ta třetí to zas napravila ....

      Vymazat
  3. Chtěli jsme kdysi jet Divokou Orlici...Málo vody, tak jsme se přesunuli na Tichou...Pěkný fotky..

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Po dlouhý době jsem s fotkama spokojená. Teda s touhle celou sérií z výletu.

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....