07 září 2018

Už mi došla trpělivost ....




.... s nefunkčností Blog. cz. Mizející články, nemožnost odpovídat na komentáře,
přeházené nastavení, dokonce jsem zjistila, že v komentářích mám u svého blogu
úplně jiné URL, což už vůbec nechápu. Vrcholem bylo, když jsem chtěla na Srdci blogu
přidat komentář pod článkem o té slavné modernizaci která by nás měla čekat a prostě
to nešlo a nešlo a nešlo. Takže jsem se rozhodla prozkoumat jiné platformy které jsou
k dispozici a svůj blog přesunout jinam. Pod stejným jménem, se stejným zaměřením.
Moc mne to mrzí, sedm let je přeci jen sedm let, vybudovaná základna těch, kdo ke mě
chodí, to všechno se mi nechce opouštět, ale tady už mne to neskutečně s těmi
věčnými problémy vytáčí. Tím se také chci omluvit, že neodpovídám na vaše
komentáře, protože mi to prostě blog nedovolí. Chvilku teď počkám na
to, jestli mi někdo z blogu odpoví na můj dotaz, co se děje,
a mezitím se dám do zakládání nového blogu. Články
budu zatím dávat sem i na nový blog a později
se uvidí, jestli se tady něco změní. Pokud
ano, budu působit dál na Blog.cz,
pokud ne, dám vědět kde jsem.



9 komentářů:

  1. Nejsi sama, koho  to štve.Kdo se v tom vrtá, nevím. Stěhovat se mi moc nechce, ale pokud to nezlepší, asi to udělám.Přitom reklamu nemáme blokovanou, jen tu vyskakovací a to nevadilo. Jestli v tom nevrtá majitel Nova, mají také změněny upoutávky.

    OdpovědětVymazat
  2. A avatary si změnili nedávají ty naše.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si počkám na ty slibované zářné zítřky a když čirou náhodou nepřijdou, taky se z toho nezblázním, aspoň budu mít čas na důležitější věci; nemusím blogovat za každou cenu. Blog bych si mohl založit na vlastní doméně během chvilky, ale to, že můj starý blog nějakou dobu nefunguje a mě to logicky rozčiluje, protože si to ve své vztahovačnosti přeložím jako neúctu ke své práci, není ten důvod, proč bych to dělal.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ty jsi oproti mě šíleně trpělivej člověk. Protože už to, že dokážeš v mé přítomnosti zachovat klid vypovídá o mnohém    ale já taková nejsem. nejsem trpělivá a v poslední době startuju na první našlápnutí a těch jsem teď zažila při psaní článků nečlánků a komentářů nekomentářu hafo a tak jsem se rozhodla začít na klidnějším prostředí. Ale jak jsem říkala, je to podmínečně, pokud se tady situace zlepší, novinky budou opravdu novinky a k lepšímu, tak tady zůstanu....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Popravdě, přemýšlel jsem, proč ses i přes zjevnou nefunkčnost a nestabilitu systému stejně snažila publikovat jeden článek za druhým, když tě opakující se problémy s fungováním musely jen tím víc vytáčet a žhavit do běla. V takové situaci je podle mne smysluplné jen se postarat o nahlášení chyby a pak si dát pauzu, protože opakovaným marným úsilím o vybírání peněz z rozbitého bankomatu si člověk jen ničí vlastní nervy, aniž by z něj dostal aspoň drobák na kafe .

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Protože mě ty články publikovat šly a podle komentů byly i pro ostatní viditelné. V tom problém až tak nebyl, pro mne bylo největším problém a tím co mne vytáčelo to, že jsem nemohla mít zpětnou vazbu, tudíž že jsem nemohla odpovídat na komentáře, což mi přišlo jako krajně neslušné vůči mým čtenářům. Oni si dali práci ten komentář napsat a já nemohla zaboha odpovědět. A pak, ranní káva a psaní na blog, průlet ostatními je takový můj ranní rituál bez kterého jsem jak bezruká. Prostě závislost. dát si pauzu, tak to prostě nejsem já....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ano, články publikovat šly (někdy byl problém s fotkami, ale šlo to překonat). Byly většinou viditelné jen pro ty, kteří měli možnost přímého odkazu (např. z emailové notifikace nebo třeba z blogovinu nebo feedly čtečky) nebo si článek našli v rubrice, což dělá málokdo z opakovaných návštěvníků. To byla právě ta nestabilita systému, každou chvilku se choval jinak, komentáře mizely a zase se objevovaly, chvilku šlo odpovídat, pak se zase všechno zablokovalo a zmizelo to, chvíli měl článek 15 komentů, pak zase pro změnu 6, o něco později ani jeden (přitom chodily notifikace o komentářích e-mailem), vymýšlelo si to nesmyslné hlášky, atd., atd. Prostě optimální uklidnění k ranní kávě .

    OdpovědětVymazat
  8. Stejný problém, jenom já pouze zakládala, po asi pátém pokusu mě to přešlo, a tak jsem na googlu, není to nejhorší.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Já jsem teď něco, co připomíná delirium nebo rozdvojení ososbnosti. Dva stejné blogy, stejné fotky, stejné povídání jen každá adresa je jiná. Ale zase si konečně můžu vyzkoušet jaké to je být v jednom okamžiku na dvou místech najednou! Ještě se rozmyslím kde budu působit dál. Administrací mi vyhovuje blogspot o dost víc. Anebo to bude tak jako teď. Oba blogy budou stejně činné. Tak když už jsem si s tím dala tu práci ...   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....