07 září 2018



Ráda bych se .....


na zdejší platformě představila. Toto je můj paralelní blog, ten původní jsem
založila před sedmi lety na Blog.cz, ale to, co se tam poslední dny děje 
co se týče technických a provozních problémů vyústilo v rozhodnutí založit
si blog někde jinde. Takže pokud se nic nezmění, zůstanu zde, pokud se situace 
změní a zlepší, vrátím se zpět. O čem všem můj blog je, proč se jmenuje tak
jak se jmenuje a další věci zjistíte zde


Ovšem na případné komenty nebudu odpovídat, protože mi to právě ony technické
problémy prostě neumožňují. A trávit den neustálým odklapávání a čekáním na
zázrak, že se snad koment zobrazí trávit nehodlám.....

Doufám, že se vám novým čtenářům bude můj blog líbit a doufám že mí staří
známí se naučí ke mě chodit i na jinou platformu. Nakonec je možné, že se tu
z některými tady i sejdeme....

12 komentářů:

  1. beallara8/9/18 07:57

    Jéééé, mně se tady líbí, je tu hezky, je tu útulno a dají se psát komentáře. Hned zítra si takový krásný také vytvořím !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Přeji ti,aby se ti na této adrese líbilo a aby jsi tu našla spoustu nových i stávajících příznivců.
    Já už snahu o komentáře na blog.cz vzdal a vážně uvažuji,že se tam rozloučím natrvalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tohle právě udělala kvůli tomu, abych nemusela skončit ... nejjednodušší řešení. Psala jsem blogerce, která s manželem převádí blogy na jiné platformy jak leží a běží během půl hodinky, aby mi sem přenesli blog. Jinak bych to sem všechno musela kopírovat a to zabere hafo času. Tak doufám, že se budeš chodit dívat!

      Vymazat
    2. Určitě občas kouknu, mám tvoje fotky rád.
      Nepochopil jsem tu poznámku o tom, že někdo převádí blogy na jiné platformy. Mám to chápat tak,že jde přesunout veškerá tvorba na jinou adresu?

      Vymazat
    3. Ano, dělá to blogerka Veruce s manželem anebo pro zdatnější ajťáky mezi blogery mají i návod jak to udělat. Ona sama z blog.cz vzala roha. Myslím si, že teď asi nebudou vědět kam skočit, protože počítám že spousta lidí zdrhne někam jinam....

      Vymazat
    4. Můžu ti na ní poslat adresu blogu. Ale asi spíš ti písnu na fb

      Vymazat
  3. To sídlo vypadá dost nevlídně, ale celá krajina působí podobným dojmem. Ne že by to bylo ošklivé, ale takové studené. Jinak, impozantní záběry, ty signály kouřové, stoupající z lesů, jsou fantastické.
    Gratuluji ke blogspotu, vidím, že ses zabydlela rychle a hravě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrž, a uvidíš ještě nevlídnější ale i zajímavější fotky

      Vymazat
    2. Ono to tady je skoro stejný, mimo emotikonů tady nepostrádám nic co by nebylo i na blog.cz I to zřizování blogu je stejná hračka jako tam. Snad ještě viditelné počítadlo. To je ale mnohem vymakanější v administraci blogu.

      Vymazat
  4. Znova jsem si fotky prohlédla a fakt ty první tři kameny nahoře připomínají Napoleona s mírným pootočením hlavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to viděla hned v tom počítači. Napoleon z profilu! :-D

      Vymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....